خبرهای داغ:
به همت پايگا ه مقاومت حسين بن علي(ع)،

دیدار مسئولین مهدی‌شهر با خانواده شهید شهریاری

به همت پایگاه بسیج حسین بن علی (ع) ديدار مسئولین شهرستان مهدیشهر ازخانواده شهيد حسين شهریاری انجام شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۱۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر؛ در آئینی، امام جمعه مهدیشهر وجمعی ازمسئولین پایگاه از خانواده شهید حسین شهریاری دیدار کردند.
حجت الاسلام محمد بارانی دراین دیدارضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار کرد: شهادت کمال ونقطه پایان انسان‌هایی با ویژگی‌ها وفضایل خاصی است که درفرهنگ ایثار وشهادت این افتخار نصیب آن‌ها شده است.
وی در ادامه گفت: ازاین دیارشهدای زیادی جان خود را فدای این نهضت وگسترش این فرهنگ شهادت کردند ودر یک ایده کلی شهدا متعلق به همه مردم هستند به یک شهر، استان وکشور تعلق ندارند؛ آن‌ها جان خود را فدا نمودند تا دین باقی بماند وسرزمین اسلام حفظ شود.
پدرشهیدازخاطرات فرزندش گفت: حسین چندین مرتبه به جبهه رفت؛ آخرین باری که می‌خواست برود، خیلی اصرار کردم که نرود ولی جوابی به من داد که متوجه شدم انگیزه اش برای حضور در جبهه خیلی بالاست؛ گفت:پدر جان اگر به جبهه نرویم دشمنان برما مسلط می‌شوندوهمه چیز را می‌گیرند؛ تازمانی که جنگ هست در جبهه می‌مانیم. پدر شهید از انگیزه شهید درنوشته هایش می‌گوید:که ده روز قبل از آسمانی شدنش، نوشته بود؛ اگر من وتو از این صحنه عقب بنشینیم فردا در مقابل خون شهدا هیچ گونه جوابی نداریم.. گفتنی است شهید حسین شهریاری درعملیات کربلای ٥ درحالی که بیست سال بیش نداشت؛ به همراه دایی شهیدش؛ ناصر باقریان حجتی شدند برای ما خاکنشینان.
ارسال نظرات
پر بیننده ها