خبرهای داغ:
رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشنواره منطقه‌ای«شبدیز» درکرمانشاه

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از برگزاری شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با عنوان «شبدیز» در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۲۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزارس بسیج از کرمانشاه ،کامران رضایی  از برگزاری جشنواره فیلم و عکس سینمای جوان با عنوان «شبدیز» در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره که شصت و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور است، برای دومین دوره در استان برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه، حمایت از تولیدات فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره طی ۱۴ الی ۱۷ اسفند ماه امسال با حضور هنرمندانی از استانهای تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، خوزستان، ایلام، چهارمحال وبختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر و کرمانشاه برگزار می شود.

رضایی محل برگزاری این جشنواره را مجموعه فرهنگی و هنری انتظار استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: با توجه به برگزاری قابل قبول و مبتنی بر استاندارهای ملی در دوره اول برگزاری جشنواره شبدیز در استان، امسال نیز میزبانی آن به کرمانشاه  سپرده شد.

وی افزود: همچنین مقرر شده است که سومین دوره این جشنواره با تشکیل دبیرخانه دائمی آن در استان کرمانشاه و در سطح ملی برگزار شود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه با بیان اینکه فراخوان این جشنواره منتشر شده است، آخرین مهلت ارسال آثار را ۵ دی ماه امسال اعلام کرد.

رضایی گفت: علاقه مندان می توانند ظرف مهلت مقرر جهت ثبت نام آثار خود در قالبهای فیلم، فیلمنامه وعکس به سایت انجمن سینمای جوان ایران مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار