معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) گفت: با وجود تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام، اما همچنان ایران با قدرت تمام در عرصه‌های مختلف جهانی حضور تاثیرگذار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۶۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
تاثیر ایران بر دنیا با حضور در عرصه‌های مختلف جهانی/ تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این نشست که با حضور دانشجومعلمان و کارکنان مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر برگزار شد، سرهنگ پاسدار اصغر عباس زاده معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان اردبیل، اظهار داشت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم و انقلاب اسلامی ایران هیچ وقت پایانی ندارد و این جنگ حق و باطل است، گفت: با وجود تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام، اما همچنان ایران با قدرت تمام در عرصه‌های مختلف جهانی حضور تاثیرگذار دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان اردبیل بیان کرد: آمریکا سیاست‌هایی را در پیش گرفته است که جلوگیری از قدرت اول منطقه شدن ایران در خاورمیانه، جلوگیری از تأثیرگذاری ایران در معادلات خاورمیانه، جلوگیری از دفاع ایران از حماس و حزب‌الله، ایجاد محدودیت‌های موشکی و اتخاذ تحریم‌ها از جمله سیاست‌های آمریکا علیه ایران است.
تاثیر ایران بر دنیا با حضور در عرصه‌های مختلف جهانی/ تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام
 
عباس زاده با اشاره به ایثار و شجاعت شهدای مدافع حرم استان اردبیل، گفت: شهدای مظلوم و باغیرت مدافع حرم نشان دادند که آن چه برای آنان اهمیت دارد، حفظ اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از مقام معظم رهبری است

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با شهادت خود، پیامی به دشمنان قسم خورده انقلاب و مستکبران عالم دادند چنانچه هرگاه بخواهند، تهدیدی را بر علیه کشوری مسلمان عملی کنند، با جوابی کوبنده از سوی رزمندگان اسلام مواجه خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شهدای مدافع حرم را اسوه‌های مقاومت و نماد ولایت پذیری دانست و گفت:  امروزه به برکت مجاهدت این شهیدان، امنیت و آرامش در جامعه حاکم است.

عباس زاده مهم‌ترین جنگ دشمن در شرایط کنونی را جنگ روانی دانست و ابراز داشت: بصیرت و هوشیاری در برابرجنگ روانی دشمن از ضروریات می‌باشد که باید به این مسئله توجهی ویژه داشت.

قبل از سخنرانی سرهنگ اصغر عباس زاده، مهدی اصلانی مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان نیر، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله هاشمی شاهرودی، ۹ دی را تجلی بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دانست.
ارسال نظرات