فرمانده سپاه شهرستان خلخال گغت: شهدای والامقام کشورمان با تاسی از راه و قیام عاشورا راه رسیدن به سعادت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۷۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
شهدابا تاسی از راه و قیام عاشورا راه رسیدن به سعادت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جهانبخش شامگاه روز گذشته در مراسم یادواره ۱۶ شهید محله قاضیلر خلخال در مسجد حضرت علی اکبر (ع) اظهار داشت: شهدای والامقام کشورمان با تاسی از راه و قیام عاشورا راه رسیدن به سعادت را در جامعه به ارمغان آورده‌اند و در حقیقت الگوی شهدای والامقام کشورمان شهدای کربلا بودند و به همین دلیل است که نباید هیچ گاه یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه کمرنگ شود.

وی با قدردانی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حضور گسترده اهالی محله قاضیلر در این یادواره فرهنگی و معنوی به روز بصیرت اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با تمسک به سید الشهداء تا پای جان برای این اسلام و انقلاب زحمت کشیدند و از آن پاسداری کردند.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله شاهرودی (ره) گفت: رزمندگان در کنار ولایت و رهبری و با تاسی از سید الشهداء در دفاع از این انقلاب و مرز و بوم و حفظ استقلال این کشور همه جانبه دفاع کردند.

عطایی با اشاره به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای منطقه قاضیلر خلخال گفت: بصیرتی که از شهدا به یادگار مانده امروز نیز باید خانواده این بصیرت را به فرزندان انتقال و با تبعیت از ولایت و رهبری در ادامه راه انقلاب اسلامی در کنار رهبری و ملت باشند.

وی اخلاص، شجاعت و ولایتمداری را از مشخصه ویژه شهدا عنوان و گفت: شهدا در جنگ سخت و هشت سال دفاع مقدس تلاش خود را به کار گرفتند و در این جنگ نرم فرهنگی اکنون وظیفه بر دوش نسل جوان و خانواده‌ها است که باید در برابر تهاجمات فرهنگی ایستادگی نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خلخال به اتفاق جمعی کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند کلیپی از حضور رزمندگان در نبرد از میهن اسلامی در زمان جنگ و بیانات رهبر معظم انقلاب، دل نوشته شهدا قرائت و مدیحه سرایی شد.
ارسال نظرات