سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش بزرگمردانی همچون قلیزاده‌هاست که با رشادت‌های خود در جبهه‌های حق علیه باطل با جوانمردی جنگیدند و هیچ گاه راه شهدا را فراموش نکردند.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۷۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش بزرگمردانی همچون قلیزاده‌هاست

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین  در مراسم نخستین سالگرد درگذشت «حاج دده کشی قلیزاده» در اردبیل اظهار داشت: مرحوم حاج دده کشی قلیزاده از رزمندگان بزرگی بود که درسن 65 سالگی وارد جبهه‌های جنگ علیه باطل شد و این نشان از عشق و ارادت بزرگانی است که در کهولت سن نیز عشق و اراده به آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان همیشه در صحنه حضور دارند تا اذهان عمومی را به انحراف بکشند ولی هیچ وقت نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند چرا که ما الگوهایی در جامعه داریم که این نقشه‌ها را خنثی می‌کند و این مهم نباید هیچ گاه فراموش شود که ما داشته‌هایمان را مدیون رشادت‌های این رزمندگان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه الطاف این بزرگان حتمی شده است و ما به دشمنان هیچ گاه اجازه نمی‌دهیم تا فتنه‌های خود را پیاده‌سازی کنند چرا که ممکلت ما در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مجاهدانه رزمندگان، شهدای والامقام و جانبازان به وجود آمده است.

نوری اظهار کرد: روشنگری و بصیرت‌افزایی لازمه مهم و اساسی در جامعه است و این مهم نباید در جامعه به باد فراموشی سپرده شود بلکه باید در هر سنی که باشیم در هر رده‌ای که باشیم برای نگهبانی از ولایت و نظام مقدس انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرما‌ن‌های مقدس انقلاب اسلامی به پا خیزیم و جوان و پیر بودن را ملاک غفلت ندانیم.

حاج دده کشی قلیزاده از سالخورده‌ترین رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که در سن 65 سالگی وارد جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شد و 84 ماه با دشمنان بعثی جنگید و در 14 عملیات حضور محکم داشت تا ثابت کند انسان مومن و مسلمان در هر سنی که باشد ، آماده جهاد و جانفشانی در راه خدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار