نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی:

خنثی شدن فتنه ۸۸ با بصیرت مردم از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی است

نماینده مردم شهرستان‌های طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: خنثی شدن فتنه ۸۸ با بصیرت و هوشیاری مردم، از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۳۹۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم گرامیداشت حماسه باشکوه ۹ دی با حضور مسئولان و مردم ولایت مداربخش طرقبه همراه با سخنرانی محمد دهقان، نماینده مردم شهرستان‌های طرقبه شاندیز و چناران بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در محل مسجد صاحب الزمان (عج) طرقبه برگزارشد.

دهقان عضو کمیسیون حقوقی_قضایی مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه باشکوه ۹ دی بیان کرد:این روز از آن جهت روز"بصیرت" نامگذاری شده است که ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی، فتنه‌ای خطرناک‌تر از فتنه سال ۸۸ برای انقلاب اسلامی نداشته ایم.

وی با اشاره به حضور هوشیارانه و با بصیرت مردم تاکیدکرد: جنگ تحمیلی، فتنه منافقین، عملیات‌های تجزیه طلبانه، ترور، فتنه ۸۸ و تحریم‌ها و همه فشار‌های سیاسی و اجتماعی دشمنان بر این کشور در طول ۴۰ سال گذشته به برکت حمایت و در صحنه بودن مردم شکست خورده و اگر مردم در میدان مبارزه و مقاومت نبودند بی شک هر کدام از این فتنه‌ها کافی بود تا دوباره آمریکا بر این کشور مسلط شود.

دهقان تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ یک برنامه و عملیات از قبل طراحی شده توسط سرویس‌های امنیتی دشمن بود که سعی داشتند با تحریک احساسات مردمی، جلوه دادن تقلب در انتخابات مردم را در مقابل همدیگر قرار دهند و با ایجاد جنگ داخلی زمینه فروپاشی نظام را فراهم کنند که با رهنمون‌های رهبرعزیز و هوشیاری و بصیرت مردم آگاه ایران این نقشه‌های شوم شکست خورد.

وی افزود: هدف سرویس‌های امنیتی بیگانه و جریان‌های فتنه سال ۸۸ که از طرف سرمداران آن‌ها در خارج از کشور هدایت می‌شد، ابطال انتخابات و براندازی نظام به شیوه انقلاب‌های رنگی و راه اندازی فتنه همانند کشور‌های دیگر بود.

نماینده مردم شهرستان‌های طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌ها و فشار‌های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: با وجود تمام این دشمنی‌ها و فشار‌های همه جانبه آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته بر کشور ایران، ایستادگی و مقاومت مردم قابل مقایسه با هیچ کشوری در منطقه و حتی جهان نیست، تحریم‌ها باعث عقب نشینی ایران اسلامی نشده بلکه از نظر قدرت نظامی، دفاعی، خودکفایی و پیشرفت در عرصه‌های پزشکی، علمی، امنیتی و صنعتی شده است و کشور ما از تمام کشور‌های منطقه مقاوم‌تر است.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا حتی یکی از این فتنه‌ها و یا تحریم‌های اقتصادی را درهر کدام از کشور‌های منطقه به مدت یک هفته اجرا کند اقتصاد آن کشور‌ها دوام نخواهند آورد و فرو می‌پاشند.

امروز فتنه اقتصادی کشور را تهدید می‌کند

دهقان با اشاره به عبور از همه فتنه‌ها و مشکلات و تحریم‌های گذشته تاکنون تصریح کرد:امروز فتنه اقتصادی کشور ما را تهدید می‌کند که این فتنه نیز دارای لایه‌های زیادی است که بی شک از طرف دشمنان خارجی هر لحظه رصد موقعیت‌های داخلی وجود دارد تا در موقع حساس ساز و کار درست را پیاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش مستقیم وارد این فتنه اقتصادی شده اند و جنگ روانی تمام عیاری در منطقه و اروپا ایجاد کرده که سر منشا و هدف از این فشار‌های اقتصادی اجبار ایران به عقب نشینی در قدرت نظامی و موشکی است.

عضو کمیسیون حقوقی_ قضایی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دشمن در صدد نابودی نقطه قدرت و قوت کشور ما است و ایستادگی در برابر این زیاده خواهی رمز پیروزی کشور است و از نمونه‌های بارز عقب نشینی در برابر آمریکا می‌توان عربستان را نام برد.

اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی راه حل نجات از تحریم‌های اقتصادی

محمد دهقان، نماینده مردم شهرستان‌های طرقبه شاندیز و چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمون‌های راهگشای رهبری بیان کرد: برای مقاوم شدن و رونق اقتصادی کشور باید اقتصاد مقاومتی و استفاده و حمایت از ظرفیت‌های داخلی کشور اجرایی شود.

وی اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی نیروی انسانی متخصص و متعهد در همه عرصه وجود دارد و برای رونق اقتصادی حتی در شهرستان‌های کشور کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی با قابلیت ایجاد اشتغال و درآمد برای بسیاری ازافراد جویای کار وجود دارد که تامین مواد اولیه و حمایت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این کارخانجات و کارگاه‌ها باید سر لوحه کار قرار گیرد.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد: تحریم اقتصادی ایران، آخرین تیر ترکش آمریکا است که برعلیه ایران اسلامی انجام می‌شود، انتظار می‌رود با همت و ایستادگی ومقاومت مردم با بصیرت و آگاه ایران عزیز از این میدان نیز به سلامت عبور کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار