خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

۹ دی روز تجلی مردم سالاری دینی بود

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره بر اینکه ۹ دی شروع یک حرکت و روحیه بیداری و انقلابی است گفت: ۹ دی روز تجلی مردم سالاری دینی بود
کد خبر: ۹۰۹۴۹۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) در جمع مدیران و نخبگان اقشار بسیج ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آفرین ۹ دی اظهار کرد: زرق و برق دنیا و از همه مهمتر بی بصیرتی عامل فتنه است؛ طراح اصلی کودتا در سال ۸۸ کشور‌های غربی و اروپایی به سردمداری امریکا بود؛ غربی‌ها برای براندازی نظام اسلامی ب. سبک انقلاب رنگی به تعبیر رهبرمعظم انقلاب بیش از ۱۰ تا ۱۵ سال برنامه ریزی کرده بودند. دشمن برای جمهوری اسلامی همیشه برنامه دارد؛ چراکه از آن سیلی خورده است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی لفزود: درسال ۷۸ کودتای کوی دانشگاه را با جوانان آغاز کردند و ۵ روز بعد بساط این فتنه جمع شد؛ اما این یک تمرین برای سال ۸۸ بود؛ بنابراین الان نیز برای فتنه‌های بعدی درحال برنامه ریزی هستند
وی ادامه داد: امروز اصلاحات و اصولگرا وجود ندارد بلکه به تعبیر رهبری با دوگروه انقلابی و غیر انقلابی مواجه هستیم.
وی افزود: در سال ۸۸ و در کنفرانس برلین دشمن اعلام کرد که برای نظام برنامه ریزی بنیادین انجام داده است؛ آن زمان همه‌ی رسانه‌ها صحبت‌های رهبر معظم انقلاب را پیگیری می‌کردند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) خاطرنشان کرد: فتنه گران اقرار کردند که هدف آن‌ها حذف رهبری و تغییر حاکمیت انقلاب دینی به حاکمیت عرفی و سکولار بوده است و تقلب تنها رمز رسیدن به این هدف بود؛ در فتنه ۸۸ دعوا انتخاباتی نبود بلکه نظام مورد هدف آن‌ها قرار گرفته بود. متاسفانه ما در آن فتنه چیز‌هایی را از دست دادیم یعنی مرز‌های فکری و اعتقادی شکسته شد؛ در فتنه ۸۸ بیگانگان را خودی دانستند و مردم را از درک حقیقت گمراه کردند؛ فتنه گران در حقیقت نقش پیاده نظام دشمن را داشتند.
حجت الاسلام دیباجی خاطرنشان کرد: شعار‌های فتنه گری باعث شد که دشمن امیدوار شود؛ بنابراین بزرگترین گناه فتنه گران امیدوار کردن دشمن بود. کلید مشکلات اقتصادی نیز از آنجا خورد. فتنه گران نقش پیاده نظام دشمن را ایفا کردند.
وی بیان کرد: در نهایت در ۹ دی ۸۸ همه ملت به صحنه آمدند و این نشان دهنده این بود که فتنه گران تنها یک اقلیت محدود بودند.
وی با تاکید براینکه ۹ دی روز برائت از مشرکان، فتنه گران و تجدید میثاق با ولایت است گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت و فداکاری در مقابل دشمن ایستاد و در ۸ ماه جنگ نرم نیز مهارتی مثال زدنی از خود نشان داد؛ بنابراین ۹ دی نماد موقعیت شناسی ملت ایران بود و دشمنان را نا امید کرد.
حجت الاسلام دیباجی اظهار کرد: پاسداشت ۹ دی تنها تکریم یک یوم الله نیست بلکه شروع یک حرکت و روحیه بیداری و انقلابی است. در نهم دی ماه مردم خشم مقدس خود علیه دشمنان را نشان دادند؛ آن روز تجلی مردم سالاری دینی بود.
وی افزود: دشمن تلاش کرد مردم را از ولایت جدا کند به طوریکه حلقه ارتباط بین مردم و ولایت یعنی خواص را هدف قرار دادند؛ اما مردم با بصیرتی که داشتند توانستند با ولایت وصل شوند. دشمن در فتنه آینده دنبال این است که مردم را هدف قرار دهدد و این را با فشار اقتصادی شروع کرده است.
وی ادامه داد: به گفته‌ی دشمنان، مرکز این نظام رهبری است و محور حرکت آن سپاه است؛ بنابراین اگر سپاه را از دور خارج کنیم باید ختم جمهوری اسلامی را جشن بگیریم؛ قرارگاه سپاه دو خاصیت دارد که برای رهبری ثبات و برای جمهوری اسلامی امنتیت استراتژیک ایجاد میکند این دیدگاه دشمن به سپاه است.
وی در پایان با اشاره بر اهمیت بصیرت افزایی در جامعه گفت: باید بصیرت افزایی کنیم و برای جلوگیری از فتنه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها