محمد فرخی
فرمانده سپاه استان تهران:
سردار حسن زاده با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه ۹دی، گفت: نباید اجازه داد تا در اذهان عمومی خباثت خائنان به کشور، ملت، نظام و شهدا فراموش شود.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۸۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شامگاه امشب در مراسم بزرگداشت ۹ دی در آستان مقدس امام زاده جعفر(ع) پیشوا با اشاره به حوادث سال ۱۳۸۸، گفت: مردم در شب ۹ دی سال ۸۸ دو دسته بودند، عده‌ای که که ملت و مردم را با این عظمت و سابقه نمی‌شناختند مثل دشمنان ما، استکبار جهانی و افراد داخلی که دل بسته به دشمن بودند، این‌ها فکر می‌کردند حضور مردم کمرنگ می‌باشد و بخشی دیگر که امت حزب الله و آن‌هایی که انقلابی فکر و عمل می‌کنند بودند.

وی ادامه داد: به طور واقعی اگر دسته اول به تاریخ و سابقه انقلاب اسلامی نگاه می‌کردند متوجه می‌شدند که قدم به قدم و گام به گام حضور ملت با بصیرت، مؤمن و ولایت مدار در عرصه‌های مختلف، به موقع و ارزشمند بوده است، دسته دوم امیدوار بودند و دلشان قرص بود به نصرت و وعده الهی و باور قلبی داشتند که فردا حماسه آفریده می‌شود.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: در نهم دی همه شاهد بودیم یکی از بزرگترین حماسه‌های ملت ایران آفریده شد و یک یوم الله به تاریخ اضافه شد و در پس آن دشمنان خارجی و داخلی نا امید و مأیوس شدند، به دنیا هم ثابت شد در جایی که نور حق حضور دارد، ظلمت جایی ندارد که این از ویژگی‌های نور است.

وی ۹ دی ماه را نماد بارز بصیرت ملی مردم ولایتمدار ایران اسلامی دانست و افزود: در این روز معیار فرصت شناسی و دشمن شناسی ملت ما سنجیده شد و ملت ما از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

فرمانده سپاه استان تهران اضافه کرد: وقتی ظلمت بخواهد چیره شود و تجلی کند باید نور حذف شود، اما در جایی که نور می‌آید، با آمدنش ظلمت از بین می‌رود، ملت عزیز ایران نورند، حضور و حرکتشان هم حکم نور را دارد، وقتی در نهم دی ماه ۸۸ حرکت نورانی ملت آغاز شد دیگر جایی برای ظلمت باقی نذاشت.

حسن زاده با تأکید بر لزوم گرامی داشت حماسه عظیم ۹ دی و بازخوانی شرایط فتنه ۸۸، گفت: نباید اجازه داد تا در اذهان عمومی خباثت خائنین به کشور، ملت، نظام و شهدا فراموش شود.

وی افزود: مردم ما هرساله در این روز مبارک به دنیا اعلام می‌دارند که تا آخرین نفس در برابر فتنه‌های کور دشمن ایستاده اند و لحظه‌ای در برابر زیاده خواهی آنان کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) در پایان با یادآوری جوسازی عده‌ای که می‌گویند حوادث سال ۸۸ تنها یک اتفاق عادی بود، اظهار داشت: این فتنه عمیق‌ترین فتنه در طول تاریخ انقلاب اسلامی بود تا جایی که طبق اسناد موجود دشمن روی لشکر ۳۶ هزار نفره برای شورش‌های خیابانی سرمایه گذاری کرده بود که هیچ گاه نمی‌توان آن را نادیده گرفت./

ارسال نظرات