خبرهای داغ:

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین معرفی شد

با صدور حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، حجت الاسلام محمود مولایی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان قزوین معرفی و آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۰۹۶۱۲۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمود مولایی، سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان قزوین به اشاره اهمیت کار فرهنگی بیان کرد: کار فرهنگی به حدی اهمیت دارد که مقام معظم رهبری از فرهنگ به "هوا" تعبیر می کنند.
وی ادامه داد: این تعبیر نشان دهنده اهمیت فرهنگ است؛ یعنی فرهنگ در همه کارها و امور برای جامعه ضروری و لازم است چراکه وقتی فرهنگ درست و سالم باشد بستر ارتقا و سلامت سایر کارها نیز فراهم می شود.
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به شاخصه های فرهنگی افزود: حق محوری یکی از شاخصه های اصلی فرهنگی است؛ یعنی این افراد هستند که با حق مورد سنجش قرار می گیرند و اینگونه نیستند که حق را با افراد مورد سنجش قرار دهیم از این رو میزان شاخصه هاست نه شخصیت ها، بنابراین می بینیم که حضرت امام (ره) می فرمودند که ملاک حال افراد است.
وی عنوان کرد: اهمیت کار فرهنگی در کمیته امداد امام (ره) برجسته است به طوری که باید خودکفایی و فرهنگی را دو بال کمیته امداد دانست که در کنار دو موتور حمایت و مشارکت، جریان خدمت به محرومان را در این نهاد پیش می برند.
حجت الاسلام مولایی اضافه کرد: متانت و صبر شاخصه دیگر کار فرهنگی است که باید در کمیته امداد امام (ره) نیز مورد توجه باشد چراکه کار فرهنگی با اندیشه، تأمل و مداومت نتیجه می دهد.
وی یادآورشد: اگر کار فرهنگی در جامعه به درستی مدیریت و هدایت شود نتیجه غایی آن همانا جامعه سالم دین مدار خواهد بود.
شایسته ذکر است که حجت الاسلام مولایی پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران را بر عهده داشته و در سابقه کاری ایشان قائم مقام امور اجرایی دانشگاه صنایع و معادن ایران، رابط نمایندگی ولی فقیه در موسسات تابعه قرارگاه خاتم الانبیاء، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و ... به چشم می خورد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها