سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در گفت و گو با بسیج:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به برکزاری یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در اردبیل در روز ۱۸ دی تصریح کرد: این دو عملیات درخشان‌ترین نگین تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
عملیات های کربلای ۴ و ۵ درخشان ترین نگین تاریخ دفاع مقدس است
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ روز سه شنبه ۱۸ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دو عملیات کربلای ۴ و ۵ در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: این دو عملیات درخشان‌ترین نگین تاریخ دفاع مقدس است.

سردار بابازاده بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا بر اساس آموزه‌های دینی و الهی است و یاد شهدا، ایثارگران و افتخارآفرینان این کشور را گرامی میداریم و این گرامیداشت‌ها طبق فرمایشات امام خامنه‌ای است که می‌فرمایند: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این مراسمات به دور از دیدگاه‌های سیاسی می‌باشد که همه با عشق الهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ همزمان با یادواره شهدای انقلابی نیارق برگزار می‌شود، ادامه داد: این یادواره در روز سه شنبه ۱۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود و باید تمامی تمهیدات لازم را به کار ببریم تا شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برای این یادواره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که دعوت از سخنران کشوری از جمله این برنامه‌ها بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

بابازاده اظهار کرد: امروز در دنیا غربت شهیدان و جانبازان بسیار گسترده‌تر شده است، اما با حضور مردم عزیز و شهید پرور اردبیل در کنگره‌ها و مراسم یادواره‌های عظیم شهدا یاد و خاطره شهدا همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

سردار بابازاده با دعوت از مردم استان اردبیل برای حضور پرشور و گسترده در این یادواره افزود: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و فداکاری‌هایی که در راه دفاع از نظام و اسلام انجام داده‌اند زمینه ساز امنیت و اقتدار کشور شدند که باید قدردان آن‌ها باشیم.
ارسال نظرات