خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:

فتنه آینده از جنس مبارزه دین با دین است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت:در فتنه ۹۸ می‌خواهند با جنس دین به مبارزه با دین بیایند و برای این امر آیت الله و مرجع تقلید پرورش داده اند.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۴۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
فتنه آینده از جنس مبارزه دین با دین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در سخنانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره فتنه ۹۸ اظهار کرد: در این فتنه توده مردم را می‌خواهند با فشار اقتصادی نارحت کنند و در مقابل نظام و ولایت قرار دهند.
وی افزود: در فتنه ۸۸ گفتند اشتباه کردیم که عکس امام را پاره کردیم و در روز عاشورا سوت و کف زدیم و در این ۱۰ سال کادر سازی کردند و با داعش همکاری کردند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه نباید دیگر فریب خورد و باید گوشمان به لبان امام مسلمین باشد گفت: در فتنه ۹۸ می‌خواهند با جنس دین به مبارزه با دین بیایند و برای این امر آیت الله و مرجع تقلید پرورش داده اند.
وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دشمنان به فضل الهی ناکام خواهد ماند افزود: ما هزاران هزار شهید داده ایم و بسیج پای کار دفاع از انقلاب و نظام است و حتما نصرت و یاری خداوند شامل حال ما و شما می‌شود چرا که بسیجیان جز سربازان امام زمان (عج) هستند.
سلیمانی با بیان اینکه فتنه ۸۸ هدفمند بود و سران فتنه نیز این را به صراحت بیان کردند گفت: باید مراقب بود و فتنه ۸۸ درس گرفت و گوش به فرمان ولایت و مطیع ولایت باشیم تا این فتنه‌ها را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها