خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان،

برگزاری کارگاه امر به معروف و نهی از منکر در شاهرود+ تصاویر

به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور فرماندهان و دبیران امر به معروف واحد‌های پیشگام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۴۷۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه هنرستان محمدی شاهرود برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی که بیش از ۵۰ نفر حضور داشتند، حجت الاسلام عظیم پناهی مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهرود در سخنانی با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و در رفتار فردی و اجتماعی گفت: توجه به معروفات در جامعه را باید از خود شروع کنیم و رفتار و گفتار و برخورد و عمل ما باید نشان دهنده ترویج معروفات در جامعه و مقابله با منکرات باشد.
وی افزود: شما دانش آموزان بسیجی با کسب علم و دانش و ترویج آن در جامعه و حرمت در مسیر حق و حقیقت می‌توانید مروج معروفات باشید و احترام به والدین و معلمین مدرسه از دیگر معروفات است که شما می‌توانید آن را اجرا و گسترش دهید.
پناهی غیبت و دروغ و تهمت را از منکرات جامعه برشمرد و گفت: باید دقت کنیم که این منکرات سبب شده تا جامعه ما به سمتی سوق پیدا کند که اعتماد‌ها از بین برود و احترام‌ها کم شود پس باید مراقب باشیم تا این کار‌ها را انجام ندهیم و از آن‌ها دوری منیم.
در این کارگاه که مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی منکر شهرستان نیز حضور داشت، شهابی کارشناس فرهنگی سپاه نیز در خصوص هجمه‌های گسترده اطلاعاتی دشمنان در فضای مجازی و مراقبت از این دسیسه‌ها مطالبی را بیان کرد.
این کارگاه آموزشی در راستای سلسله همایش‌های امر به معروف و نهی از منکر بسیج دانش آمئوزی و قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها