حجت الاسلام مصطفی دین پرور استاد حوزه صبح امروز در نشست روشنگری دهه بصیرت که در مدرسه شهدای غزه شهرستان قرچک برگزار شد 9 دی را یادآور بصیرت، ایثار و شجاعت مردم ولایت مدار ایران اسلامی دانست و گفت: تا دنیا برقرار است روز نهم دیِ در تاریخ خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۹۶۶۱۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مصطفی دین پرور استاد حوزه صبح امروز در نشست روشنگری دهه بصیرت که در مدرسه شهدای غزه شهرستان قرچک برگزار شد 9 دی را یادآور بصیرت، ایثار و شجاعت مردم ولایت مدار ایران اسلامی دانست و گفت: تا دنیا برقرار است روز نهم دیِ در تاریخ خواهد ماند.

وی با ابراز اینکه 9 دی ماه 88 سیلی محکمی بر صورت فتنه انگیزان و استکبار زده شد، تصریح کرد: دشمن آن روزها خواب براندازی نظام را در سر داشت اما ملت با بصیرت و ولایت مدار ما عزم خود را جزم کرده و همچون سد پولادین در مقابل هجمه ها ایستادند.

کارشناس سیاسی اهمیت این روز را به اندازه دهه فجر دانست و افزود: در 9 دی 88 مجدداً انقلاب اسلامی تثبیت شد چرا که فتنه گران اصل این انقلاب را نشانه گرفته بودند، امروز باید تلاش شود در بزرگداشت این حماسه، حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود، در روز 9 دی حرکت بصیرانه و غیرتمندانه ملت ایران در برابر فتنه گران و مصیبت سازان به اوج خود رسید.

حجت الاسلام دین پرور با بیان ضرورت پشتیبانی از ولایت فقیه، تأکید کرد: باید مراقب بود تا مبادا از خط ولایت خارج شویم، در سال 88 حوادثی که چند ماهی همه بدخواهان نظام را خوشحال کرده بود، مردم ما با هدایت رهبر فرزانه انقلاب بود که همه رشته های دشمنان و فتنه گران را پنبه کرد.

وی دهه بصیرت را ایام میثاق با ولایت خواند و ابراز کرد: این روزها بیش از هر زمان دیگر به این اصل مهم محتاجیم، چرا که ما در تقابل بصیرتها و مصیبت ها هستیم، باید بصیرت خود را افزایش داده و در صورتی که پشتیبان و گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم بی‌شک همواره موفق خواهیم بود.

نشست روشنگری در مدرسه شهدای غزه قرچک برگزار شد

استاد دانشگاه مطرح کرد: امروز نسل سوم و چهارم پرچم انقلاب را به دست گرفته‌ اند، پیشکسوتان باید راهنمای جوانان امروز و مشتاقان دوام و بقای انقلاب اسلامی باشند و دانش آموزان باید با بهره گیری از تجارب آنها علم انقلاب را به دوش بکشند.

وی در پایان با به توصیه دانش آموزان مبنی بر اقامه نماز اول، گفت: نماز عروج انسان به سوی خدا است و باید این عروج با قلب، روح، عقل و تمام وجود باشد./#

ارسال نظرات