خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه شاهرود از مرکز آفرینشهای هنری روستای دیزج+ تصاویر

فرمانده سپاه شاهرود و مسئول کانون بسیج هنرمندان با حضور در مرکز آفرینش های هنری روستای دیزج با هنرمند بسیجی رضا نوری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۶۷۰۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود با حضور در مرکز آفرینش های هنری روستای دیزج با هنرمند بسیجی رضا نوری و حسن سرچاهی دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار جواد عبیری با تقدیر از فعالیت های این استاد بسیجی و کارهای ماندگار معنوی در قالب هنر با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم معنویت و ارزش ها را در قالب هنر به جامعه منتقل نماییم گفت: دشمنان ما امروز با سرمایه گذاری زیاد در عرصه هنر تلاش دارد تا به اهداف شوم و استکباری خود برسند و ما باید در این عرصه قوی وارد شویم تا اثرگذار باشیم.
وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در راستای فرهنگ متعهد موثر است افزود: باید از هنرمندان متعهد بسیجی در راستای ترویج هنر حمایت کرد و ما نیز در بسیج و سپاه حمایت می کنیم.
عباس اعتماد مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های استاد رضا نوری به عنوان مسئول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان شاهرود با بیان اینکه تلاش ما در بسیج هنرمندان حمایت از هنرمندان متعهد و ارزشی است بر ترویج فرهنگ و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار هنر تاکید و گزارشی از اقدامات این کانون بویژه در موضوع هنرهای تجسمی ارائه کرد.
حسن سرچاهی از هنرمندان متعهد و برجسته شاهرود که در سریال بانوی عمارت نقش آفرینی کرده است نیز در این دیدار با تاکید بر استفاده از هنر در بازآفرینی ارزش ها و نمادهای اصیل ایرانی اسلامی بر حمایت از هنرمندان متعهد در راستای نقش آفرینی هنری در جامعه تاکید کرد.
در این دیدار استاد رضا نوری هدیه ای به فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از هنرهای سفال و سرامیک خود اهدا کرد.
لازم به ذکر است استاد رضا نوری از هنرمندان متعهد عرصه سفال و سرامیک کشور است که آثار متنوعی را در کارنامه خود دارد که ساخت نازکترین خشت سفالی جهان از آن جمله است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها