مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاطت ستاد کل سپاه:

کسی که بصیرت نداشته باشد در مسیر ولایت حرکت نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاطت ستاد کل سپاه بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) دعوتش بر مبنای بصیرت است و کسی که بصیرت نداشته باشد در مسیر ولایت حرکت نمی‌کند.
کد خبر: ۹۰۹۷۴۵۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ کدخدایی در کارگاه توانمندسازی روحانیون مستقر در رده‌های بسیج عشایری کشور در مجتمع فرهنگی میعاد مشهد اظهار داشت: روحانیون بسیج جامعه عشایری شامل همه سطوح از طلاب تازه وارد شده تا طلاب و روحانیون فاصل، خطیب و مدرس و حتی عضویت در خبرگان رهبری می‌باشد و این از افتخارات بسیج عشایری است.

وی بیان داشت:  نظام تعلیم و تربیت در سازمان بسیج خاصه در بسیج جامعه عشایری با عشق و خدمت جهادی آمیخته شده است و  خدمت در بسیج عشایری سرتاسر همراه با اخلاص است و کسب موقعیت اجتماعی در آن نیست بلکه تعلیم و تربیت با هدف بصیرت دهی و خدمت رسانی معنوی، فرهنگی و.... است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در حفاطت ستاد کل سپاه اذعان داشت: یک روحانی باید احساس وظیفه کند تا در مناطق محروم تبلیغ کند و نباید دغدغه مسایل پشتیبانی و مادی را داشته باشد.

وی تاکید کرد: به دنبال هر مرام و مسلکی نروید باید به دنبال مرام و مسلک ولایت فقیه که ما را فرا می‌خواند حرکت کنیم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری بصیرت یعنی درک  ندایی که ما را فرا می‌خواند و  این ندا قرار است ما را به کجا بکشاند. برای دعوت حق نشانه هایی است که باید آن را درک کرد.پیامبر اکرم (ص) دعوتش بر مبنای بصیرت است و کسی که بصیرت نداشته باشد در مسیر ولایت حرکت نمی‌کند.

کدخدایی با تاکید بر اینکه باید همه به درک واحد از مسائل مختلف برسیم و در این صورت است که به اهداف خود خواهیم رسید، گفت: اگر به فهم واحد از رهنمودهای رهبری می‌رسیدیم به این مشکلات کنونی الان گرفتار نبودیم. برجام چه دستاوردی برای ما داشت که  برخی می‌گفتند آب خوردن ما هم به آن بستگی دارد؟ و وقتی به هیچ دستاوردی دست پیدا نکردیم فلش های اشاره را به سمت شورای نگهبان و رهبری بردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها