خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

زندگی صحنه امتحان الهی است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: زندگی صحنه امتحان الهی است و باید از زمینه‌های رسیدن به رشد و سعادت آن بهره ببریم
کد خبر: ۹۰۹۸۶۱۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم (عج) در جمع دلاورمردان تیپ ۱۲ قائم (عج) اظهار کرد: زندگی صحنه امتحان الهیست و انسان‌های زیادی با توجه به خداوند واهتمام به امتحانات خداوند متعال توانستند به مدارج بالای معنوی دست یابند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: در زندگی زمینه گناه والبته زمینه ثواب هم وجود دارد با این حال شیطان با تمام توان در حال تغییر دادن محاسبات ماست تا نتوانیم در صراط مستقیم قرار گیریم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم (عج) افزود: افرادی مثل رجبعلی خیاط از انسان‌های معمولی جامعه بود وزندگی معمولی داشت، اما توانست از امتحان خداوند با سربلندی وپیروزی بیرون بیاید بنابراین بایستی توجه داشت که زمینه‌های رشد را از روی غفلت و بی توجهی از دست ندهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جوانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان زندگی بیان کرد: جوانی را دریابید که بهترین زمان برای مقابله با حیله‌های شیطان است.
حسینی دیباجی با اشاره به رزاقیت خداوند واعتماد به حضرت باری تعالی، خاطر نشان کرد: اگر به خداوند ایمان و اعتماد داشته باشیم با هر وسوسه‌ای به سمت شیطان نخواهیم رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها