خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر عنوان کرد:

بصیرت سیاسی از ویژگی‌های بارز حضرت زینب (س) بود

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با اشاره بر اینکه حضرت زینب (س) الگویی بی نظیر برای بانوان است گفت: داشتن بصیرت سیاسی از ویژگی‌های بارز و شاخص حضرت زینب (س) بود
کد خبر: ۹۰۹۸۹۶۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مهدیشهر، فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حرم که در حسینیه المهدی برگزار شد؛ ضمن گرامی داشت ولادت بانوی قهرمان کربلا و بزرگ پرچمدار نهضت حسینی اظهار کرد: این اجتماع همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ولادت حضرت زینب (س) با تجلیل از خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
وی در ادامه حضرت زینب (س) را الگوی عفت و تقوا دانست که رسالت را به حکم شرع و وظیفه بر عهده خویش گرفت و تاثیر گذاری و نقش‌های زیاد در ایجاد تاریخ اسلام و هدف والای سالار شهیدان را تمام وکمال به عهده گرفت واجرا کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: حضرت زینب (س) از امام سجاد (ع) که در کربلا بیمار بودند پرستاری کرد، اما چیزی که مهمتر بود پرستاری از عقیله بنی هاشم از نهضت امام حسین (ع) بود که اگر نبود قیام عاشورا به سر انجام نمی‌رسید.
ذوالفقاری خاطر نشان کرد: امروز رسالت همگان الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و پرستاری از نهضت امام خمینی (ره) است که باید همه با جان و دل انقلاب را حفظ کنند.
وی همچنین بصیرت سیاسی را از دیگر ویژگی‌های حضرت زینب (س) که باید از آن الگو گرفت عنوان کرد وگفت: الگوگیری از حضرت زینب (س) حجاب و عفاف است که متاسفانه امروز حجاب مورد آسیب جدی قرار گرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر تصریح کرد: حضرت زینب (س) نقش نگهداری از قیام خونبارحسینی را در عاشورا برعهده داشت که این بانو تنها فردی بود که پیام عاشورا وکربلا را به تمام نسل‌ها رساند.
وی مقام حضرت زینب را به قدری والا عنوان کرد که باید از او به عنوان پرستار نهضت و انقلاب حسینی نام برد؛ که اگر چنین نبود کربلا در کربلا باقی می‌ماند واین بانوی بزرگوار در کنار همه مصیبت‌ها، پرچم سنگین ولایت را بر دوش خود گرفت ودر مقابل جبهه کفر ایستاد وخطابه خواند تا مردم جاهل روزگار را پیدا کند.
ذوالفقاری اضافه کرد:نقش آفرینی حضرت زینب (س) در کنار برادرش امام حسین (ع) وحضور در کاروان از مدینه ومکه وحرکت به کوفه نقش مهم او در باور وشناخت امام زمان خویش ویکی از مهمترین حرکت‌های رفتاری این با نو در نهضت امام حسین (ع) است که بر پایه اصلاح امت پیامبر واقامه امر به معروف ونهی از منکر می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها