خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س):

اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه در راستای چهل سالگی انقلاب در شاهرود

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب در پایگاه‌های بسیج شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۰۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به چهلمین سال انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام اظهار کرد: جلسه با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزاری شدن چهل سالگی انقلاب برگزار که برنامه‌های متنوعی پیشنهاد و در پایان بیش از ۲۰ عنوان برنامه تایید و برای اجرای به پایگاه‌ها ابلاغ شد.
وی با اشاره به این برنامه‌ها افزود: حضور راویان انقلاب در مساجد، نشست‌های بصیرتی، اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار، اجرای تئاتر، مسابقه سرود‌های انقلابی، دیدار و عیادت از بیماران و تجلیل از پرستاران از برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی این حوزه است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایگاه خلاقیت با موضوع انقلاب، قصه گویی، کاردستی و بازی، برگزاری یادواره شهدا و پیاده روی و مسابقه قرآنی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی است که ۱۲ دی ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به برپایی جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های مقاومت بر حضور گسترده بانوان در این برنامه‌ها تاکید و از عموم بانوان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها