خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران 

آمریکا فروپاشیده/ تنها ابزار کارآمد غرب رسانه است

سردار علی نقدی در سومین اختتامیه جشنواره ابوذر گفت: آمریکا یک قدرت مرده  و فرو پاشیده است که با ابزار رسانه خود را زنده نشان می دهد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۵۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار نقدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای ۵ و ۴ و شهدای رسانه بیان کرد: انقلاب ما به ۴۰ سالگی رسید و حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم تر است. انقلاب های دنیا به ۴۰ سالگی نرسیدند و امروز رهبری هدایت جامعه را برعهده گرفتند و بر روی اصول با تمام قدرت ایستادند.

وی اظهار داشت: انقلاب در حالی به ۴۰سالگی می رسد که سنگرها یکی پس از دیگری فتح می شود و آزادی 70 درصد عراق و یمن و سوریه از دست اشغالگران نشان دهنده پیشرفت صد درصد انقلاب بوده و دستاوردها را در آستانه ۴۰سالگی حفظ کرده ایم.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز ما آزادترین کشور دنیا هستیم و هرکس می تواند هر نقدی را بگوید وقتی بنده در مدارس می روم دختر و پسر بدون ترس و واهمه از راس تا ذیل حاکمیت را نقد می کند نشان از آزادی بیان در کشور دارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران عنوان کرد: امروز در حالی به آستانه چهل سالگی می رسیم که در دنیا بی نظیر بوده و مردم آن را اداره می کنند و حتی در مواردی که رای مردم برخلاف  رای رهبری بوده، رای مردم تنفیذ شده است.

سردار نقدی  در ادامه تصریح کرد: این عظمت ولایت فقیه است که می گفتند دیکتاتوریست، اما امام فرمودند: ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است و وقتی ولی فقیه با خودش عهد بسته که کشور با نظر مردم اداره شود.

 وی افزود: در دنیا کسی را سراغ نداریم که این قدر اختیارات داشته باشد که ۸ سال در ریاست جمهوری و۳۰سال رهبر یک کشور باشد اما یک ریال به اموالش اضافه نشده باشد.

سردار نقدی اظهار داشت: بزرگترین دستاورد ها در زیر خیمه استقلال آزادی در انقلاب کسب شدو در همه عرصه ها افتخاراتی کسب شد  که اعجاز آمیز و غیر قابل باور است. برخی می خواهند این دستاوردها را با مغالطه کوچک کنند. در حالیکه در عرصه های علمی ما رتبه ۵۳ بودیم اما امروز در رتبه ۱۶ هستیم و در تمام رشته های مهم صنعتی دارای رتبه های یک رقمی هستیم و در فناوری های نوین در دنیا در رتبه های بالا قرار داریم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: لیبرال دمکراسی بعد از جنگ جهانی هیچ جنگی مزاحمش نبوده، نه تهاجم فرهنگی داشته،نه ترور، اما خروجی آنها در خیابان های پاریس مشهود است، در خیابانهای شیکاگو که ساعت ۹شب کسی جرات نداردازخانه بیرون بیاید مشهود است اما ایران انقلابی را حتی یک روز و یک ساعت راحت نگذاشتند و توطئه های زیادی را پی ریزی کردند اما خروجی انقلاب حضور مردم در حمایت از انقلاب است.

وی با اشاره به جنگ اطلاعاتی دنیا با انقلاب گفت: در عرصه تروریسم تمام نیروهای اطلاعاتی دنیا یک شاخه تروریستی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب راه انداختند و شکست خوردند. چهل سال است که علیه ما تهاجم فرهنگی کرده و صدها میلیارد دلار هزینه کردند. پس از ۴۰سال جنگ فرهنگی ۲میلیون نفر از جوانان به پیاده روی اربعین رفتند در حالیکه در تهاجم فرهنگی قرار بود ما با امام حسین قهر باشیم. قرار بود که نسل امروز با شهادت طلبی قهر کنند و برهمین اساس تحریم های فلج کننده ای علیه انقلاب وضع کردند تا مردم را به خیابانها بکشانند.

سردار نقدی افزود: در انقلاب و مبارزه با استکبار توانستیم دشمن را در همه راندها شکست دهیم و علیرغم همه مشکلات و کمیت ابزار و سخت افزارها، مردم و انقلاب  کار برزگی کردند. زمانی آمریکا وقتی ناوی را به سمت کشوری حرکت داد حکومت ها ساقط می شدند اما امروز رییس جمهور آمریکا جرات نمی کند در هیچ پایتختی بدون محافظ وارد شود. 

سردار نقدی اضافه کرد: آمریکا۴۰سال است که میخواهد انقلاب نباشد اما انقلاب مقتدرانه هست. 7 هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده و در تمام حوزه های فرهنگ، سیاست، اقتصاد شکست خورده است و با رسانه خودش را پیروز نشان می دهد که یک قدرت فروریخته را پیروز جلوه می دهند تا عده ای باور کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: یک دخترتوسط دو پسر در سیرجان کتک می خورد، مساله روز کشور می شود و این اعمال با قدرت رسانه صورت می گیرد، این ها سناریویی است که کشور را فاسد نشان دهند ومردم را به سمت افسردگی پیش ببرند و همه این امور از سوی فضای مجازی و کانال هایی که تحریکات جنسی را از شبکه های ماهواره ای ارائه می دهند انجام می شود.

وی تصریح کرد: رسانه های غربی در بحث پلاسکو بزرگنمایی کردند و انقلاب را به مدیریت ناکارآمد متهم کردند اما در برج گرند فل لندن که ۷۳ نفر سوختند طوری رقم زدند که مدیریت کار آمد جلوه دهد. آقایی که 3هزارمیلیارد اختلاس کرده بود گرفته بود پولش را به بیت المال برگرداندند و در روزنامه ها نوشتند نخبه کشی در ایران،  و این همان وارونه نمایی است که از سوی معاندان و دشمنان انقلاب انجام می شود.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها