خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت شهرستان آوج:

پرستاران زینب گونه رسالت خود را انجام دهند

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آوج اظهار کرد: پرستاران اگر به رسالت خود به خوبی عمل کنند مطمئنا می توانند بخشی از نقش حضرت زینب را در صحرای کربلا بازی کنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۱۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

فیض الهی رئیس شبکه بهداشت شهرستان آوج در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: اگر پرستاران بتوانند وظیفه حرفه ای خود را به نحو احسنت انجام بدهد عمل کردشان نه تنها از نظر مادی قابل ارزش است بلکه طبق آموزه های دینی خداپسندانه میز می باشد.
وی ادامه داد: پرستاری و رسیدگی به مشکلات دیگران همان کاری است که حضرت زینب(س) انجام می داد.
این مسوول یادآور شد: اعتقاد دین ما این است که نجات یک انسان نجات یک جامعه است، بنابراین همکاران پرستار ما اگر به رسالت خود توجه کنند مطمئنا می توانند نقش حضرت زینب را در صحرای کربلا بازی کنند.
فیض الهی در این گفت و گو ضمن اشاره به این مسئله که ولادت حضرت زینب(س)را به نام روز پرستار نام گزاری کرده اند گفت: این که چرا این روز, روز پرستار نام گزاری شده واقعا به واسطه جان فشانی ها وفداکاری هایی است که حضرت زینب (س) در روز عاشورا و وقایع پس از آن درامداد رسانی به لشگر اسلام داشتند.
وی افزود:امروز هم ما می بینیم که پرستاران در نظام سلامت تکمیل کننده کار پزشکان هستند و انتظار همه این است که به عنوان همدم وهمراه بیمار در کنار آنها باشند و به عنوان افرادی که با مداخله علمی خود در کنار بیماران قرار می گیرند به آنان خدمت رسانی کنند.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان آوج در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم همان گونه که حضرت زینب یاور سپاه اسلام شدند ما نیز به جامعه خدمت کنیم.
5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها