خبرهای داغ:
درآستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛

برگزاری گردهمایی بسیجیان پایگاه شهید نواب صفوی سمنان

گردهمایی بسیجیان پایگاه شهید نواب صفوی سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۰۰۰۳۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
سبحان مهرکوشان، مسئول روابط عمومی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: امروز نقش بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و ما می‌توانیم آثار و برکات این نهاد مقدس را در جای جای میهن اسلامی مشاهده کنیم.  
مهرکوشان افزود: حفظ روحیه بسیجی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ضامن تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سوی پیشرفت و توسعه همه جانبه است و مسئولان باید بکوشند که با حمایت از بسیج حضور این شجره طیبه را در جامعه زنده نگه دارند.
مهرکوشان تصریح کرد: امروز اندیشکده رند آمریکا اعتراف میکند که بسیج نیرویی است که توانسته دکترین دفاع موزاییکی و نبرد خودجوش ایران را به خوبی اجرایی کند این به این معنا است که بسیج میتواند در هر نقطه از میهن اسلامی حفاظت و حراست کند که این قدرت ثمره انقلاب اسلامی است.
مهرکوشان تاکید کرد: انقلاب اسلامی در چهل سالگی با اقتدار بر روی اصول و آرمان‌ها ایستاده که موجب پیروزی‌ها و نصرت الهی شده است و امروز دشمن بیشترین فشار و توطئه‌های خود را علیه انقلاب برنامه‌ریزی کرده است؛ اما در مقابل، پیروزی‌ها نصیب انقلاب می‌شود.
مسئول روابط عمومی پایگاه شهید نواب صفوی سمنان افزود: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
همایش گردهمائی بسیجیان، پیشکسوتان، رزمندگان، جانبازان پایگاه شهید نواب صفوی سمنان، جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای ((حفظه الله)) و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام همزمان با سالروز شهادت مجاهد و مبارز عالیقدر شهید سید مجتبی نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام، در روز جمعه ۲۸ دی همراه با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام ملک محمدی، معاون پارلمانی آستان قدس رضوی در مسجد حضرت ولی عصر ((عج))سمنان
برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها