خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: باید ظرفیت فضای مجازی را برای مقابله با تحریف‌های دفاع مقدس به کار گیریم.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۵۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نشست نقد و بررسی كتاب «آه ماهی» اثر میثم محمدی شامل خاطرات غلام دلشاد، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، فرمایشات مقام معظم رهبری را درباره آن دوران یادآور شد و گفت: معظم‌له بر دو نكته مهم تأكید كردند یكی جلوگیری از فراموشی وقایع دوران دفاع مقدس و دیگری ممانعت از تحریف آن.

وی خواستار استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با تحریف‌های وقایع دوران دفاع مقدس شد و گفت: باید مراقب تحریف‌ها باشیم و از تمام امكانات برای این كار استفاده كنیم.

گرامی با تأكید بر اینكه گفتمان‌های امام و رهبری باید محور فعالیت‌ها قرار گیرند، افزود: سی سال از دفاع مقدس می‌گذرد اما آن طور كه باید و شاید از گنجینه ایثاگران استفاده نشده است.

وی با تصریح اینكه استان فارس دارای ۲۵۰ هزار ایثارگر دوران دفاع مقدس است، گفت: باید تلاش كنیم تا از ظرفیت ایثارگران برای بیان تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تألیف كتاب‌های مرتبط با آن برای نسل‌های آینده استفاده مطلوب شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به فعالیت‌هایی كه این بنیاد در راستای چاپ و انتشار كتاب‌های دفاع مقدس انجام می‌دهد، اشاره كرد و گفت: از تمام ظرفیت‌های خود برای تألیف و چاپ و انتشار این كتب استفاده می‌كنیم.

وی با بیان اینكه نگاه ما به گفتمان دفاع مقدس، راهبردی است، گفت:‌ راهبرد این است که گفتمان امام(ره) و ایثارگری مردم ایران باعث شود در مقابل استکبار بایستیم.

گرامی با تأكید بر اینكه باید درس‌های رشادت‌ها و مقاومت و ایثارگری‌های رزمندگان را به خوبی استخراج و انتقال دهیم، گفت: برای سال آینده نیز باید با نگاهی جهادی‌تر به مبحث جمع‌آوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس ورود كنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها