خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر درجزین:

برکت خون شهدا موجب استحکام انقلاب اسلامی شده است

امام جمعه موقت شهر درجزین با اشاره بر دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: برکت خون شهدا موجب استحکام انقلاب اسلامی شده است
کد خبر: ۹۱۰۱۷۴۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام راسخی در خطبه‌های اول نماز جمعه، پس از صلوات به ساحت انبیا الهی ضمن توصیه به تقوی الهی اظهار کرد: در جهان بشریت زنی همپای زهرای اطهر سلام الله  وجود ندارد، زهرا در عالم بالا دارای ۹ اسم است که هرکدام از دیگری بالاتر است.
وی برلزوم تعمل و الگو قرار دادن نحوه زندگی زهرای اطهر سلام الله برای افراد در جامعه افزود وگفت: آتش جهنم بر فاطمه اطهر سلام الله و یاران باوفایش حرام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: به برکت نفس قدسی امام زمان (عج) در چهل سالگی انقلاب نام زهرای اطهر سلام الله در جامعه زنده شده است.
راسخی خاطرنشان کرد: اولین شخصی که در روز قیامت زنده برمیخیزد وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) و چهارمینش حضرت زهرای اطهر سلام الله است؛ وجود زهرای اطهر سلام الله در روز قیامت شفاعت کننده همه مردم است.
حجت الاسلام راسخی خطیب نماز جمعه شهر درجزین در خطبه دوم نماز جمعه پس از سلام و صلوات به ساحت انبیا الهی و دعا در حق مومنین و مومنات و توصیه به تقوی سیاسی افزود:تقوی یعنی جذب رضایت الهی ودشمن و دشمنان با توجه به چهل سالگی انقلاب برنامه‌های زیادی برای نظام مقدس ما دارد. چهل عدد مبارک و مقدسی است که نشان از کامل و بالغ و قوی شدن دارد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بر اشتباه استراتژیک دشمن در طول ۴۰ ساله انقلاب تاکیدکرد و افزود: برکت خون شهدا موجب استحکام نظام و انقلاب ما شده است.
امام جمعه موقت درجزین گفت: امروز دشمن با ما در حال جنگ ترکیبی است و از همه ظرفیت‌ها استفاده میکند تااین نظام را براندازد.
وی با بیان اینکه ایران بیش از ۱۱۰ دستاورد مهم در طول چهل سال گذشته داشته اظهار کرد: در علم ۱۱ برابر و احداث کننده بزرگترین سد بتنی در جهان و سومین تولید کننده دکل‌های برق و سلول‌های بنیادی و پهباد‌های رادار گریز، سومین کشور تبدیل کننده گاز به بنزین، دومین کشور سازنده دریچه قلب در جهان، هفتمین کشور امید به مردم در زندگی، پائین‌ترین رده خودکشی در جهان سومین ذخایر نفتی در جهان، مقام اول تولید زرشک و پسته و زعفران در جهان راداریم.
راسخی خاطر نشان کرد:ما نواقص و معایبی داریم که در مصرف بعضی چیز‌ها زیاده روی داریم مانند برق و آب و گاز و بنزین و دارو و جراحی زیبائی صورت و مصرف لوازم آرایش و مصرف زیور آلات طلا و جواهراست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها