خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

خدمت سربازی یک عبادت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر با اشاره بر اینکه سربازان نقش بسزایی در امنیت جامعه ی اسلامی دارند گفت: خدمت سربازی یک عبادت محسوب می شود
کد خبر: ۹۱۰۲۱۵۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،به مناسبت سالروز تولد سه نفر از سربازان وظیفه عمومی سپاه ناحیه مهدیشهر،فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه مقاومت،از خانواده این سربازان دیدار کردند.
حجت الاسلام مرتضی یعقوبی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر در این دیدار اظهار کرد: خدمت سربازی از بهترین دوره ها در زندگی است که با همه سختی ها ،درس ها وتجربیات زیادی دارد.
وی در ادامه گفت: امنیت جامعه در گرو خدمت مقدس سربازی است و دشمنان در کمین بزرگترین دستاورد انقلاب یعنی امنیت ما هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهر افزود: سربازان بهترین زمان خود را در راستای نگاهبانی از کیان اسلامی و بر اساس سخنان ائمه اطهار در عبادت سپری می کنند.
یعقوبی گفت: ارزشمندی خدمت یک سرباز به این است که در دوران خدمت خود حامی مظلوم و محافظ ارزش های انقلاب واسلام باشد و برای احیای آن در جامعه تلاش کند.
وی خاطر نشان کرد: سربازی که در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب حاضر و فعال است باید در موقعیت های مختلف آگاه باشد و مراقب باشد در دام شیطان گرفتار نشود.
وی تصریح کرد: سربازان ،بزرگترین توان و ذخیره نظام اسلامی در اوج توانمندی و جوانی هستند که براساس تدابیر و رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا با برنامه ریزی های منسجم بهترین بهره برداری از این دوران سرنوشت ساز و مقدس صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها