خبرهای داغ:
بيانيه بسيج جامعه زنان استان سمنان در پي بازداشت مرضيه هاشمي؛

بازداشت اين خبرنگار مسلمان نشانه رسوايي و زوال آمريكا است

بسيج جامعه زنان استان سمنان با صدور بيانيه اي بازداشت مرضيه هاشمي را نشانه رسوايي و زوال آمريكا دانست و خواستار حمایت همه جانبه از حقوق مسلم انسانی و دینی شد
کد خبر: ۹۱۰۲۲۷۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، بسیج جامعه زنان این استان در پی بازداشت مرضیه هاشمی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
 
امروز دنیا، دنیای ظلم و دروغ و فریب است. پرچم دفاع از حقوق بشر را کسانی به دوش گرفته‌اند که بزرگترین دشمنان حقوق بشرند! در رأس آن‌ها هم دولت آمریکاست. (مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

در متن این بیانیه آمده است: دولت آمریکا مسئول شکنجه و زندان‌هایی، چون گوانتانامو، کشتار بیگناهان به وسیله پهپادها، جاسوسی‌های جهانی، عملیات یگان‌های ویژه در بسیاری از مکان‌های داخلی و خارجی و دیگر موارد نقض حقوق بشر است؛ و هیچ ارتباطی بین حقوق بشر آمریکا و نمایش این کشور به عنوان «قهرمان لیبرالیسم» و «آزادی» و «رعایت حقوق بشر» وجود ندارد.
آمریکا با اعمال قبیحانه خود مثل همیشه به دنبال حربه و ابزاری برای رسیدن به سلطه جهان‌شمول بر سایر ملت و دولت‌هاست و برای تحقق این خودکامگی، از هر راهی استفاده میکند و در عین حال خود را داهیه دار مقابله با تروریسم، دفاع از دموکراسی، صلح و بالاخره حمایت از حقوق بشر می‌داند. این پارادوکس آمریکایی نسبت به مسئله حقوق بشر طنز تلخی بر سیاست و استراتژی آمریکایی است.
در ادامه این متن آمده است: دولتی که در سیاهه تاریخ حکمرانی خود به‌عنوان اولین نقض کننده حقوق بشر به شمار می‌آید و سیاستمداران آن به نقض پیمان‌های بین‌المللی، نقض حقوق بشر به ویژه زنان و کودکان نه فقط درگستر جهانی بلکه در عرصه بین المللی، متهم است و دردادگاه اذهان بیدار و آگاه، مجرم خطرناکی درجنایات حقوق بشری شناخته میشود.
دستگیری خانم محجبه مسلمان مرضیه هاشمی توسط FBI آمریکا بی هیچ دلیل و مدرک و در پی آن، آزار، اذیت و زندانی نمودن و توهین به مقدسات او با جدیدترین و پیچیده‌ترین روش‌های تحقیر و خرد کردن یک انسان و نشان از نقض حقوق بشر امریکاییست!
این عمل قبیحانه دولت امریکا در بازداشت این خبرنگار مسلمان نشانه رسوایی و زوال آمریکاست و چهره منفور آن را در دنیا بیش از پیش نمایش می‌دهد.
بسیج جامعه زنان استان سمنان ضمن محکوم کردن بازداشت این خبرنگار زن مسلمانتوسط پلیس آمریکا، خواستار حمایت همه جانبه از حقوق مسلم انسانی و دینی این زن مسلمان از مسئولین مربوطه در روابط بین الملل برای پیگیری آزادی هر چه سریعتر مرضیه هاشمی و دفاع از حقوق مشروع و قانونی اش می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها