خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اذعان کرد:

افتتاح ۴۰ طرح عمرانی و صنعتی همزمان با چهل سالگی انقلاب

خانپور عنوان کرد:بالغ بر چهل طرح صنعتی و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۲۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ، حمیدرضا خانپور در نشست خبری مدیران اقتصادی استان قزوین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد:بکی از دستاوردهای انقلاب ایجاد شهرک های صنعتی در نقاط مستعد کشور است که استان قزوین نیز از این امر مستثنی نبود و در حال حاضر ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و خصوصی در استان مستقر می باشد.
وی گفت:در حال حاضر هزار و ۴۱۴ قرارداد با متقاضیان در شهرکها و نواحی صنعتی منعقد شده که از این تعداد ۸۷۵ واحد پروانه بهره برداری اخذ کره اند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار کرد:36 واحد تولیدی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرکهای صنعتی مستقر می باشند.
خانپور عنوان کرد:۱۹ سرمایه گذار خارجی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، هند، کره و غیره درشهرکهای صنعتی استان مستقر می باشند.
وی افزود:بالغ بر چهل طرح صنعتی و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد:از ابتدای آغاز به کتر شرکت شهرکها تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جهت اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی هزینه شده است.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها