خبرهای داغ:

نشست فرمانده سپاه و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در راستای تقویت و اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۸۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در گفتگو با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: گویایی زبان هنر می‌تواند در تقویت روحیه ایثار و مقاومت موثر باشد بنابراین می‌توان از ظرفیت هنر در ترویج این فرهنگ که لازمه جامعه امروز است استفاده کرد.
وی به فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی مانند برپایی نمایشگاه‌های عکس، کارگاه و ورکشاپ‌های هنر‌های تجسمی، ورکشاپ‌های عکاسی، کارگاه‌های شعر، نشست‌های بصیرتی قرآن و عترت و... با موضوع مقاومت و شهادت می‌تواند به صورت مشترک برگزار شود.
در ادامه این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود نیز بیان کرد: حوزه فرهنگ، به ویژه فرهنگ مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است که لازم است در وجود افراد تقویت و نهادینه شود.
جواد عبیری ضمن بیان فعالیت‌های فرهنگی سپاه تصریح کرد: سپاه ناحیه شاهرود آمادگی خود را در راستای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری با همکاری این اداره اعلام می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها