سید ساجد یعقوبی
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، همایش «طلایه داران فاطمی» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این همایش اعضای کانون مداحان، شعرا و هیئت های مذهبی اردبیل و همچنین مجموعه های جمعیت زنان فرهیخته، مجمع کانون فرهنگی تبلیغی و انجمن های اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» شرکت داشتند.

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی ماموریت ها و اهداف انقلاب اسلامی و کمک به تنویر و تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه نسل چهارم انقلاب است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی از اساتید حوزه و دانشگاه هم در سخنانی گفت: دشمن در این چهل سال و در مقاطع مختلف راهبردهایی در جهت براندازی انقلاب اسلامی داشته است که همواره ناکام مانده است.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمنان برای براندازی نظام در دهه اول انقلاب شامل تحمیل جنگ ، ترور و تحریک قومیت ها، در دهه دوم جلوگیری از نفوذ و گسترش انقلاب و از آغاز دهه سوم جنگ نرم و جنگ فرهنگی بود.

وی افزود: دشمنان اکنون راهبرد جنگ اقتصادی را در کنار جنگ نرم سرلوحه اقدامات برعلیه انقلاب اسلامی قرار داده اند که با توکل بر خدا و رهبری داهیانه ولی فقیه از این جنگ هم به سلامتی عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات