خبرهای داغ:
رئیس ورزش‌های روستایی و بازی‌های محلی شاهرود:

رشد چشمگیر ورزش در چهل سال انقلاب/اهمیت ویژه به ورزش روستایی

رئیس ورزش‌های روستایی و بازی‌های محلی شاهرود با بیان اینکه در چهل سال انقلاب اهمیت ویژه‌ای به ورزش شد و رشد چشمگیری داشته گفت: ورزش روستایی در دوران انقلاب اسلامی از رشد و بالندگی ویژه‌ای برخودار شده است.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۲۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
رشد چشمگیر ورزش در چهل سال انقلاب/اهمیت ویژه به ورزش روستاییابوالقاسم مرواری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه دارای کمربند مشکی دان یک در رشته جودو است و هشت سال دبیر هیئت جودو شهرستان شاهرود بوده است افزود: هم اکنون رئیس ورزش‌های روستایی بازی‌های هنری شهرستان شاهرود هستم و در خدمت روستائیان در برگزاری بازی‌های بومی و محلی و ورزش روستایی هستم و افتخار داریم که خدمتگذار ورزش در روستا‌ها باشم.
این پیشکسوت رشته جودو با بیان اینکه در دوران چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی پیشرفت‌های زیادی در عرصه ورزش و امکانات ورزش داشته ایم گفت: در ورزش در این ۴۰ سال پیشرفت‌های زیادی داشته و زیر ساخت‌ها و سالن‌های ورزشی و لوازم ورزشی بویژه در رشته جودو رشد چشمگیری داشته است.
مرواری با تشکر از همه دست اندرکاران ورزش و دولت‌ها در پیشبرد اهداف ورزش بیان کرد: امروز اگر جوانان ما در محیط سالم هستند و از محیط‌های بد دور هستند به برکت وجود انقلاب اسلامی و اهمیت دادن به ورزش همگانی و قهرمانی است که توانسته ایم افتخارات فراوانی را در عرصه‌های مختلف کسب نماییم.
وی با بیان اینکه ورزش روستایی قبل از انقلاب اصلاً وجود نداشته است عنوان کرد: به برکت جمهوری اسلامی ما امروز خانه‌های ورزش روستایی داریم و رشته‌های مختلف ورزشی در روستا‌ها فعال و استعدادیابی در روستا‌ها انجام و قهرمانان فراوانی در رشته‌های مختلف از روستا‌های دورافتاده کشور برخاسته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها