فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: هدف دشمن این روز‌ها این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و مردم را نا امید کند، اما به فضل الهی و در سایه رهبری و امام و شهدا، جمهوری اسلامی ایران با عظمت‌تر همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۱۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
جمهوری اسلامی ایران با عظمت هر چه بیشتر راه خود را ادامه خواهد داد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی فرمانده سپاه ناحیه گرمی دومین جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان که در آموزش و پرورش برگزار شد ضمن ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی و زحماتی که در طول این مدت کشیده شده و دستاورد‌های نظام که باید به آن در این روز‌ها پرداخته شود افزود: انتظار ما از مجموعه همکاران تلاشگر در آموزش و پرورش اینست که دستاورد‌های انقلاب را به دانش آموزان تبیین نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف دشمن در نا امید کردن مردم اشاره کرد و افزود: هدف دشمن این روز‌ها این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد و مردم را نا امید کند، اما به فضل الهی و در سایه رهبری و امام و شهدا، جمهوری اسلامی ایران با عظمت‌تر همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

عادل آقائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه تأکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در طول این چهل سال اشاره کرد و افزود:این انقلاب با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری کرده و الان هم با درایت و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری وبا زحمات و جانفشانی‌هایی که رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی کشیده اند، همچنان در اوج اقتدارمی باشد والان هم به برکت خون شهدا در بیشتر حوزه‌ها از جمله قدرت نظامی و رشد علم در مقایسه با قبل انقلاب رتبه و جایگاه خوبی کسب نموده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در طول ایام الله دهه فجر ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که در منطقه اندیشیده شده تمام تلاش خود را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر بکار خواهیم بست.

حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بیان خاطراتی از مبارزات مردم استان اردبیل و شهر‌های استان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

سپس علیرضا بهشتی معاونت پرورشی مدیریت در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ریزبرنامه‌های اجرایی مدیریت آموزش و پرورش را تشریح کردند. نواختن نمادین زنگ انقلاب درمجموعه ورزشی شهید چمران گرمی و شهید آقایی زهرا، برگزاری گفتمان دینی، برگزاری نمایشگاه فجر انقلاب و یاس کبود در دبیرستان پروین اعتصامی، برگزاری نشست برای اولیا و مربیان مدارس، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا ازجمله برنامه‌های اجرایی این مدیریت در ایام الله دهه فجرعنوان کردند.

بهنام رستمی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی منطقه نیز ضمن قدردانی از همراهی، مشارکت و پشتیبانی مجموعه مدیریت آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های حوزه بسیج دانش آموزی، ریز برنامه‌های اجرایی حوزه مقاومت شهید مرحمت بالازاده در طول ایام دهه مبارک فجر را تشریح نمودند.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد دهه مبارک فجر نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص برنامه‌های اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه بیان کردند.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این نشست با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی، فرماندهان حوزه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، معاونین و کارشناسان مدیریت، برگزار شد.
ارسال نظرات