خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن (ع) سمنان خبرداد؛

آغاز ثبت نام چهارمین المپیاد علمی، فرهنگی و ورزشی

فرمانده حوزه امام حسن (ع) سمنان از آغاز ثبت نام چهارمین المپیاد علمی، فرهنگی و ورزشی ویژه پسران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد
کد خبر: ۹۱۰۵۴۶۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان رضاییان، فرمانده حوزه حضرت امام حسن (ع) سمنان از آغاز ثبت نام چهارمین المپیاد علمی، فرهنگی و ورزشی وارثان فجر، آینده سازان ایران با همت حوزه امام حسن (ع)، پایگاه صاحب الامر (عج)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد.
وی افزود: این المپیاد ویژه پسران و دارای ۵ رشته شامل قرآن، کتابخوانی، مدیریت مصرف انرژی، فوتسال و آمادگی جسمانی می‌باشد.
رضاییان با اشاره بر اهداف این المپیاد افزود: از مهمترین اهداف برگزاری این المپیاد استعداد یابی، افزایش اعتماد به نفس و تقویت توانایی‌های نوجوانان و جوانان است.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره از المپیاد به سه گروه شامل نونهالان متولد ۱۳۸۵ و بالاتر (پایه پنجم و ششم)، نوجوانان متولد ۱۳۸۲ و بالاتر (پایه هفتم تا نهم)، جوانان متولد ۱۳۸۰ و بالاتر (پایه دهم و یازدهم) تقسیم می‌شوند.
رضاییان با اشاره بر آغاز ثبت نام المپیاد وارثان فجر آینده سازان ایران، خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از سه شنبه نهم بهمن آغاز شده است و تا بیست و یکم بهمن از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پایگاه صاحب الامر سمنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها