فاطمه خانی
در راستای تجدید میثاق با ولایت صورت گرفت؛
چهل حلقه از شجره طیبه صالحین بسیج خواهران قرچک همزمان با آغاز دهه فجر در میعادگاه نمازجمعه به شکرانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گرد هم آمدند.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۴۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، چهل حلقه از شجره طیبه صالحین پایگاههای بسیج خواهران سپاه قرچک همزمان با آغاز دهه فجر در میعادگاه نمازجمعه شهرستان به شکرانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گرد هم آمده و حماسه پر شوری از حضور خود آفریدند.
پیش از ظهر امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهران بسیجی شهرستان قرچک در قالب حلقات صالحین با حضور گسترده و پرشکوه خود و هر حلقه با نمادی از تمثال شهدا، پرچم ایران، چفیه، سربند، گل لاله در مصلی نمازجمعه شهر میعادگاه عاشقان، تحت عنوان میقات صالحین باری دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
حلقات صالحین به عنوان ستون فقرات بسیج، زمینه سازان ظهور و همیشه انقلابی و همواره مفتخر به گوش به فرمان ولایت بودن است.
بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حلقات صالحین، از کارهای بسیار خوب و برجسته است که گسترش کمّی و کیفی آن باید مورد توجه قرار گیرد و اصل تشکیل مجموعه های صالحین، براساس این به وجود آمد که از لحاظ معنوی، تربیتی و تعلیمی به فکر و به روحیه جوانان بسیجی ما در بخش های مختلف عمق بخشیده شود.
در حاشیه این مراسم اجرای سرودهای انقلابی و حماسی توسط نوجوانان حلقات صالحین، پویش من انقلابی ام و توزیع بسته ها و مسابقه های فرهنگی نیز برقرار بود./ف.خانی

ارسال نظرات