مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه:

قدرت برتر دنیا در حال حاضر ایران اسلامی است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به اینکه پس از انقلاب به پیشرفت‌ها زیادی دست پیدا کردیم، گفت: قدرت برتر دنیا در حال حاضر ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۷۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آرمان  در همایش مربیان عقیدتی در محل نمازخانه  سپاه ناحیه تربت حیدریه، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برکت دهه مبارک فجر امسال همزمانی بودن آن با دهه دوم فاطمیه است.

وی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ما به ۴۰ سالگی رسیده است و ما داریم جشن انقلاب می‌گیریم خیلی‌ها دنبال این بودند که انقلاب به ۴۰ سالگی نرسد و در هر مقطع زمانی دنبال از بین بردن انقلاب بودند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه تربت حیدریه، با اشاره به اینکه دشمنان هرروز به دنبال فتنه علیه انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: ما در این ۴۰ سال توانستیم در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنیم و به عزت و اقتدار برسیم و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم. امروز انقلاب اسلامی ایران توانسته در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی اظهار داشت: در گذشته روستا‌ها و شهر‌ها از کوچک‌ترین امکانات بر خوردار نبودند، اما به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و آبادانی در شهر‌ها و روستا‌ها هستیم و  قدرت برتر دنیا در حال حاضر ایران اسلامی است.

آرمان در پایان بیان نمود: امسال حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر پر رنگ‌تر خواهد بود و در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حماسی خود مشت محکمی در دهان دشمنان انقلاب خواهند کوبید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها