خبرهای داغ:
به مناسبات ایام الله دهه مبارک فجر

حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود در افتتاح طرح های عمرانی اقتصادی بخش مرکزی+ تصاویر

در گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود ۲۰ طرح عمرانی اقتصادی در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۰۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و برخی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهر رودیان با شهدا تجدید عهد و پیمان کردند و با خانواده شهدا دیدار و در ادامه به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی اقتصادی در بخش مرکزی شهرستان شاهرود پرداختند.
احداث بوستان ' گلریز' با مساحت یکهزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال و نیز نصب ۳۶ پایه چراغ با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای تأمین روشنایی بلوار آیت الله خامنه‌ای رودیان، ۲ طرح افتتاح شده در این شهر بود.
در ادامه معاون استاندار و مسئولین طرح بهسازی معابر روستای سرتخت با اعتبار یک میلیارد ریال را افتتاح و ۲ پنل خورشیدی به روستای کلاته سراجی طرود اهدا نمودند.
افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای طرود با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و پانسیون پزشک مرکز جامع خدمات سلامت روستای طرود با مساحت ۱۳۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دهستان طرود انجام شد.
افتتاح اقامتگاه بومگردی 'ماه پری' در روستای مهدی آباد که دارای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع عرصه، ۴۵۰ متر مربع اعیان در قالب پنج اتاق مجزا برای مهمانان است که برای ساخت و تجهیز آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و بهره برداری از روکش آسفالت سرد محور طرود-معلمان به طول ۲۴ کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال و طرح بهسازی و اصلاح معابر روستای سرتخت یک هزار میلیاردریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده و براساس آن ۳۲۵۰ مترمربع جدول گذاری، ۵۴۰ مترمربع پیاده روسازی و ۳۵۰۰ مترمربع زیرسازی انجام شده است که با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود افتتاح گردید.
معاون استاندار و فرماندار شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی سهم بخش مرکزی شاهرود در دهه فجر امسال است، افزود: برای اجرای آن‌ها بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها