خبرهای داغ:
به همت واحد امیدان شهید احسانفر،

برگزاری یادواره شهید انقلاب، احسانفر در شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، یادواره شهید انقلاب، اسحاق احسانفر به همت واحد امیدان شهید احسانفر حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۹۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهید انقلاب اسلامی شاهرود، اسحاق احسانفر به همت واحد امیدان شهید اسحاق احسانفر حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و مسؤولین آموزش و پرورش و سپاه و دانش آموزان و خانواده شهید حضور داشتند ، مراسم با قرائت قرآن توسط دانش آموز بسیجی آغاز و در ادامه مرتضی جلالی به مرثیه خوانی در وصف شهدا و حضرت زهرا (س) پرداخت و سبد محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و راه آنها را ادامه دهیم و در این مسیر از سختی ها و مشکلات نترسیم و مقاوم برای پیشرفت این نظام اسلامی تلاش کنیم.
خواهر شهید نیز در این مراسم با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم بر توجه به وصیت نامه و سیره شهدا تاکید کرد و از دانش آموزان خواست با درس خواندن خود و پیشرفت نظام در مسیر شهدا محکم باشند.
در این دیدار با هدیه از خواهر شهید تقدیر شد و در حاشیه این مراسم با حضور برادر شهید احسانفر کلاس هوشمند آموزشگاه نیز افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها