خبرهای داغ:
مسوول بسیج اساتید استان قزوین:

ایران اسلامی کشوری آزاد در حوزه آزادی مشروع ومعقول است

نجاتی آتانی گفت: انقلاب اسلامی تمامی آرزوهای مردم ایران را مخصوصا در حوزه آزادی برآورده کرد. امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از آزاد ترین کشورها در حوزه آزادی مشروع ومعقول است.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۵۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شب گذشته(دوشنبه شب) همایش نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ویژه اساتید دانشگاه های استان قزوین در سالن علامه رفیعی دانشگاه ازاد قزوین برگزار گردید.

نجاتی، مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین در این همایش اظهار کرد: ایران بزرگ با قدمت تاریخی چند هزارساله همواره تحت حکومت پادشاهان بود که سرسلسله این حکومت ها با کودتا و با زور شمشیر به قدرت می رسیدند.

وی ادامه داد: قدرت برخاسته از زور آنها به صورت موروثی به فرزندان و نوادگانشان منتقل می شد بدون اینکه این افراد هیچ مزیتی از نظر علم، دانش ومدیریت وتدبیر نسبت به دیگران برخوردار باشند.

این مسوول اظافه کرد: گاها افرادی مثل رضاخان که حتی سواد خواندن ونوشتن نداشت بر اریکه قدرت تکیه می زد واگر کسی انتقاد یا مخالفتی نسبت به عملکرد و حکومت می کرد نتیجه اش یا مرگ بود و یا تحمل شکنجه و زندان های مخوف!

نجاتی گفت: مردم ایران سالیان سال در قالب نهضت های مختلف در برابر این ظلم وخفقان و برای کسب آزادی تلاش کردند که از نمونه های آن می توان نهضت مشروطه، نهضت جنگل، نهضت نفت و...را نام بارد که تمامی آنها با شکست مواجهه شده و یا اگر پیروزی موقتی هم کسب می شد، در مدت بسیار کوتاهی به انحراف کشیده شده است.

این مسوول یادآور شد: انقلاب اسلامی تمامی آرزوهای مردم ایران را مخصوصا در حوزه آزادی برآورده کرد. امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از آزاد ترین کشورها در حوزه آزادی مشروع ومعقول است.

مسئول بسیج اساتید استان قزوین تبیین کرد: انقلاب اسلامی یک نظام تک حزبی که پادشاه آن مردم را به عضویت در حزب رستاخیز مجبور و یا به ترک کشور وادار می کرد را به یک نظامی با بیش از 250 حزب و515 انجمن صنفی تبدیل کرده است.

نجاتی در بخش پایانی بیانات خود خاطر نشان کرد: امروز در میهن ما همه حتی اقلیت های مذهبی نیز برای برپایی آیین خود آزادی عمل دارند و این در حالی است که در دوران طاغوت همه گرایش های مذهبی دچار خفقان بودند.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها