خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

جذب حداکثری به واسطه بسیج حائز اهمیت است/ برخی میخواهند بسیج را امنیتی جلوه دهند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج گفت: بسیج با حضور اجتماعی در جامعه جذب حداکثری را انجام دهد تا بتواند با نفوذ اغنایی در جهت رفع مشکلات مردم گام‌بردارد.
کد خبر: ۹۱۰۸۳۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ، در جمع فرماندهان حوزه های پایگاه بسیج ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با دهه فجر بسیاری از کارشناسان و تاریخ نگاران می گویند که کمتر کسی توجه می کرد کسانی که در سال هشتم هجری در راس تقابل و دشمنی با جهان کفر قرار داشتند پس از دو سال در راس جامعه قرار گیرند.
وی اظهار کرد: وقتی انان که نفاق داشتند به وصیت نامه رسول الله اهمیت ندادند مشکلات بعدی جامعه اسلام را رقم زدند.
این مسوول یادآور شد: امام مستضعفان نیز وصیت نامه ای در بین ما به امانت گذاشتند که به همه موارد مهم و مورد نیاز جامعه اشاره کرده اند و تکلیف مردم و حکومت را مشخص کردند لذا باید ت توجه کنیم که عمل به نظر ایشان در کجای رفتار ما پیداست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) قزوین تصریح کرد: باید وصیت نامه امام احیا شود و ببینیم از تمام گروه ها،ملت ها،مسئولان چه مطالبه ای دارند، در نشست هایی که داریم باید آن را بازگو کنیم، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید مگر اینکه گروهی از انسانها جان خویش را تقدیم در گاه الهی کردند و به شهادت رسیدند.
فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید ببینیم چه مطالبه ای از نسل امروز داشته اند! بیش از ۱۵۰هزار نوجوان و جوان شهید چراغ راه آینده و حال ما هستند تا بتوانیم با تمسک به سیره شهدا و کمک به اهداف انقلاب تا رسیدن به مقصود نهایی استوار و مقاوم به پیش برویم.
سردار شاهرخی ضمن اشاره به جامعه الهی و انقلاب اسلامی گفت: اگر انگیزه های خود را به خدای متعال گره بزنیم و با هدف کسب پاداش اسلامی به بسیج بپیوندیم بسیاری از مشکلات و موانع بروکراسی مرتفع خواهد شد. هر نگاهی که با نظر الهی هم خوانی داشته باشد باعث برکت در جامعه و انقلاب می شود.
وی افزود: رژیم پهلوی با حمایت تمام قدرتها در برابر ملت ایستاد اما چون با نیت الهی به پیش رفتیم پیروز شدیم. در حال حاضر جنگ نرم تمام عیار در دست دارند و با قحطی ساختگی هجوم مردم برای خرید و ذخیره مواد ضروری زندگی را ساماندهی کرده بودکد که با ورود فرزندان شما محتکرین شناسایی شدند و قائله جمع شد و در حال حاضر هم گوشت کیلویی صدهزارتومان رسیده و قاچاق دام زنده و مولد را با حمایت داخلی و خارجی انجام می دهند اما با حمایت بسیج و لطف الهی از این جنگ نیز عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامرعج تاکید کرد: بسیج یک نیروی الهی بوده، وظیفه بسیج جذب حداکثری است تا بتوانیم مردم را وارد دایره کنیم و در مدار انقلاب به پیش ببریم، نباید در دام چپ و راست قرار بگیریم اما انقلابی و ضد انقلابی وشخص و از هم جدا هستند.

وی تصریح کرد: بسیاری به دنبال امنیتی جلوه دادن بسیج هستند، باید تلاش کنیم شاخص بسیج با رویکرد اجتماعی عملیاتی پیدا کند، زیرا امنیتی معرفی کردن بسیج باعث دافعه می شوند.

سردار شاهرخی در خاتمه گفت: بیش از ۱۴۰صندوق قرض الحسنه با رویکرد اقتصادی و اشتغالزایی فعالیت دارند که در حوزه خدمات اجتماعی با نگاه بسیج منشا خیر شده اند که با آورده اولیه۸۰۰میلیون کار شروع شد و هر ماه با ۱۵۰میلیون تومان افزایش آورده کار می کنند.
۱۰۰۲/ پ۳۰/

ارسال نظرات
پر بیننده ها