مصطفی برزگر
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ايلام:
حجت الاسلام مرادی ، با اشاره به اینکه عدد ۴۰ در فرهنگ اسلامی نماد کمال است، اظهار کرد: رویکرد ما به ۴۰ سالگی انقلاب باید نگاه به بلوغ و کمال انقلاب بزرگ اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۷۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسيج، حجت الاسلام والمسلمین مرادی در گفتگو با خبرنگار ما در پیرامون بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه عدد ۴۰ در فرهنگ اسلامی نماد کمال است، اظهار کرد: رویکرد ما به ۴۰ سالگی انقلاب باید نگاه به بلوغ و کمال انقلاب بزرگ اسلامی باشد.

وی بر لزوم ارزیابی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: آگاهی از موفقیت‌ها و ناکامی‌های انقلاب اسلامی حائز اهمیت است؛ ضمن اینکه باید بر موفقیت‌ها بیفزاییم و جلوی ناکامی‌ها را بگیریم.

حجت الاسلام مرادی ، با اشاره به اینکه صدا و سیما به ‌ویژه سیما باید در چهل سالگی انقلاب به صورت فعال وارد عرصه شود، عنوان کرد: نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت مقایسه‌ای در سیما حائز اهمیت است.

وی معرفی حکومت سیاه پدر و پسر پهلوی به نسل‌های دوم و سوم انقلاب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اسناد غنی در مورد ۵۷ سال دین‌ستیزی، اخلاق‌ستیزی، استقلال‌ستیزی و آزادی‌ستیزی رژیم گذشته موجود است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ايلام، با بیان اینکه برخی دنبال به فراموشی سپردن دوران سیاه پهلوی هستند، اظهار کرد: جلوه بسیار اندک و حقیرانه‌ای از موضوع مذکور را در اغتشاش‌های دی ماه سال ۹۶ مشاهده کردیم و این امر نشان می‌دهد صدا و سیما باید با انگیزه بیشتری به وظیفه خود عمل کند.

وی بر ضرورت ارائه طرحی برای مساجد در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی از مساجد و حسینیه‌ها آغاز شد و انتظار این است که از این پایگاه‌های انقلاب با برنامه‌ریزی دقیق روانشناسانه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام اظهار کرد: مساجد سنگر انقلاب هستند و نیروهای انقلابی باید در مساجد پرورش پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی گفت: اگر بخواهیم مردم را از خدمات انقلاب بیش از آنچه که اطلاع دارند مطلع کنیم باید از ظرفیت مساجد استفاده فوق العاده کنیم.

حجت الاسلام مرادي با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در حال در حال تخریب انقلاب و اسلام و سیاه نمایی هستند، گفت: دشمن از برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار واهمه دارد.

وی با اشاره به امام جماعت هر مسجد ظرفیت مهم هر مسجد است، گفت: یکی از وظایف سازمان بسیج مساجد و محلات چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید محتوا برای ائمه جماعات مساجد باشد تا دستاوردها و پیشرفت های انقلاب در حوزه های مختلف فناوری، علمی، بهداشتی، پزشکی و علوم فضایی و هسته ای به مردم رسانده شود.

انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ملت ایران است

حجت الاسلام مرادی ، با اشاره به اینکه بیان تجربه‌های موفق و ناکام انقلاب در ۴۰ سالگی انقلاب حائز اهمیت است، خاظرنشان کرد: تشکیل نظام اسلامی از تجربه‌های موفق محسوب می‌شود.

وی براندازی حکومت سیاه پهلوی را کاری بسیار بزرگ توصیف کرد و یادآور شد: در چهارم آبان ماه سال ۵۷ تمام دولت‌های آن روز تولد شاه را به او تبریک گفتند و همراه رژیم بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ايلام، با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ملت ایران است، اظهار کرد: دشمنان از وقوع انقلاب اسلامی غافلگیر شدند. اگر آمریکا می‌دانست روند انقلاب اسلامی اینگونه است حتی با دخالت نظامی اجازه نمی‌داد این انقلاب جان بگیرد.

وی با بیان اینکه آمریکا در ۵۰ سال اخیر به ۲۵ کشور مستقل به طور مستقیم و غیر مستقیم حمله کرده است، متذکر شد: ملت ایران با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و ۶ کودتا علیه نظام که تمام آنها قبل از اقدام خنثی شد، توانست انقلاب اسلامی را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ايلام، به فتنه‌ها و نفوذ‌ها علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حفظ نظام توسط ولایت فقیه از تجربه‌های موفق انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرادي، به صحنه آوردن تز مردم‌سالاری دینی را از جمله تجربه‌های موفق انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در گذشته دو تز لیبرال دمکراسی و سوسیال دمکراسی در دنیا حاکم بود اما نظام اسلامی تز سوم یعنی مردم‌سالاری دینی را ارائه کرد.

 

ارسال نظرات