خبرهای داغ:
رییس اداره ورزش و جوانان استان سمنان:

عملکرد نامناسب برخی مسئولین را به نظام و انقلاب بسط ندهیم

رییس اداره ورزش و جوانان استان سمنان گفت: عملکرد نامناسب برخی مسئولین را نباید به نظام و انقلاب بسط دهیم
کد خبر: ۹۱۰۸۷۰۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه محمد حاجی قاسمی، ریاست اداره ورزش و جوانان استان سمنان در اولین دوره مسابقات کشتی در فضای باز در سطح کشور بین دانش آموزان پسر مدارس سرخه که به همت هیئت کشتی و با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش و حوزه دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه برگزار شد؛ گفت: امروز ورزش در دنیا به عنوان ابزار و وسیله‌ای برای به دست آوردن سلامتی نیست بلکه به ابزار و وسیله‌ای برای گفتگوی ملل و اقوام مختلف و ارتباط بین فرهنگ‌ها و تمدن‌ها تبدیل شده است.
وی افزود: ورزش در سطح دانش آموزی که به عنوان پایه و اساس ورزش در سطح کشور شناخته می‌شود را باید مستحکم نماییم. ورزش دانش آموزی باتوجه به رشد ۲۱ پله‌ای خود از رتبه ۲۸ به رتبه ۷ رسیده است و هنوز هم جای ترقی و پیشرفت دارد و نشان از برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی از ورزش مدارس است.
ریاست اداره ورزش و جوانان گفت: ما مسیر ورزش در سطح مدارس را به کمک دانش آموزان می‌پیماییم به گونه‌ای که در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مدیران و مسئولان مدارس حضور در المپیاد‌ها و مسابقات ورزشی در سطح مدارس است؛ دانش آموزان در سنی ورزش می‌کنند که باعث انقلاب عظیمی در سیستم دفاعی و همچنین ژن‌های بدن آنان می‌شود به گونه‌ای که در سن کهنسالی بدنی سالم و شاداب را برایشان به ارمغان می‌آورد.
محمد حاجی قاسمی با اشاره به شکست انقلاب‌های دیگر جهان اظهار داشت: انقلاب‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاده و همه آن‌ها محکوم به شکست شدند، اما تنها انقلابی که زنده و پایدار مانده است انقلاب اسلامی ایران است چرا که با تکیه بر مبانی اسلام و پشتوانه مردم بوده و هست. می‌دانیم که در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد هیچگاه نباید عملکرد بد بعضی از مسئولین را به نظام و انقلاب بسط دهیم چرا که چارچوب و پایه و اساس انقلاب ما درست است و این مشکلات بابت عملکرد بد بعضی از مسئولین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها