خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت دهه فجر؛

مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح همدان برگزار شد

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح همدان با حضور دکتر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه انصارالحسین(ع) همدان و بازنشستگان و پیشکوستان جهاد و شهادت در خانه معلم برگزار شد.

این مراسم در راستای تکریم و تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح به همت سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم هوشمندی مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان همدان به ارائه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این نهاد پرداخت.

در ادامه سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه، با عنوان اینکه نیروهای مسلح به خودباوری رسیده و استقلال دارند، افزود: امروز افتخار می‌کنیم که نیروهای مسلح مستقل و روی پای خود ایستاده‌اند و نه تنها توانستیم در این عرصه به استقلال دست یابیم بلکه از داشته‌های خودمان به دیگر کشورها صادر کنیم ضمن اینکه این دستیابی به استقلال کامل در عرصه نظامی و تسلیحاتی به سبب استفاده از فکر ایرانی است.

همچین در این مراسم امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط نامساعد اتقاد امروز کشور را به سبب وجود مدیران اقتصادی نالایق و ناکارآمد دانست.

برگزاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه(ع)، تجلیل از فرزندان نخبه بازنشستگان نیروهای مسلح و تجلیل از برترین پرسنل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات