سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال مهمترین درس شهدا در جامعه را ولایت پذیری و حق طلبی عنوان نمود و گفت: شهداء مکتب آموختگان حریم انقلاب و ولایت بودند.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۰۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

شهداء مکتب آموختگان حریم انقلاب و ولایت بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام جعفر توحیدی شامگاه روز گذشته در مراسم یادواره 22 شهید والامقام پایگاه شهید مدنی مسجد قائمیه شهر خلخال اظهار کرد: شهداء مکتب‌آموختگان حریم انقلاب و ولایت بودند.

وی افزود: شهدایی که با اقتدا به امام راحل(ره)  و اطاعت از ایشان در زمانی که انقلاب نوپا بود و دشمنان قصد اخلال و براندازی آن را داشتند در میدان حضور یافتند و از انقلاب دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال، تصریح کرد: امروز اگر صدها توطئه برای کشور از سوی استکبار جهانی و متحدان منطقه‌ای و جهانی در قالب تحریم‌های اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی دیده می‌شود این اقدامات دشمن در برابر بصیرت مردم توانی ندارد و  این ملت بزرگ ایران اسلامی هستند که بار دیگر تحقیر آمریکا را در روز 22 بهمن رقم خواهند زد.

توحیدی گفت: با یک نگاه به منطقه محل زندگی باید بدانیم که این امنیتی که داریم را مدیون جانفشانی شهدا هستیم.

وی به بهانه‌گیری‌ها و اقدامات برخی افراد در خصوص FATF اشاره کرد و بیان داشت: عده‌ای با این اقدامات استقلال کشور را خدشه‌دار می‌کنند که باید بصیرت مردمی و انقلابی ملت همواره در حفظ تمامیت ارضی این کشور و نظام  نهادینه شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال ادامه داد: تا کیلومترها در مرزهای ما کسی جرات ورود به کشور را ندارد و این اقتدار در سایه نظام شکوهمند انقلاب اسلامی و مجاهدت رزمندگان غیور به‌دست آمده است.

وی یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشت و مهمترین درس شهدا به جامعه را ولایت پذیری و حق طلبی عنوان نمود.

ارسال نظرات