همانگونه که در ۴۰ سال گذشته در برابر استکبار و دشمنان ایستاده‌ایم در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور حداکثری در راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

حفظ آبرو و امنیت یک کشور بزرگترین زینت برای آن کشور است/حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی در جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) که با هدف تجلیل از سربازان نمونه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن ولایت برگزار شد با اشاره به تقدس سربازی در اسلام، اظهار کرد: دفاع از اسلام، جهاد و آمادگی برای فداکاری و جانفشانی در مقابله با دشمن و دفع توطئه آنان از تکالیف دینی ما و امری مقدس است.

وی افزود: امروز استقلال و عظمت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و ایثارگران هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، تصریح کرد: در طول 40سال گذشته در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستاده‌‌ایم و هیچ‌گاه اجازه ندادیم تا دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

فیاضی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که سرباز زینت کشور است، گفت: حفظ آبرو و امنیت یک کشور بزرگترین زینت برای آن کشور است.

وی به فعالیت و درخشش سربازان در عرصه‌های مختلف قرآنی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و پژوهشی و فناورانه اشاره کرد و بیان داشت: امروز جوانان سرباز علاوه بر پاسداری از کیان کشور در عرصه‌های مختلف سازندگی نیز حضور دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به لزوم حضور حداکثری در راهپیمایی 22بهمن، اظهار داشت: همانگونه که در 40 سال گذشته در برابر استکبار و دشمنان ایستاده‌ایم در روز 22بهمن نیز با حضور حداکثری در راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

ارسال نظرات