سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: برخی‌ها دم از سازش با آمریکای جنایتکار می‌زنند، ولی نمی‌خواهند قبول کنند که به گفته حضرت امام خمینی (ره) آمریک دشمن همیشگی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
سازش با آمریکای جنایتکار مخالفت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری که در یادواره شهدای والامقام دهستان سردابه که در مسجد امام حسین (ع) روستای دیولق برگزار شد، با اشاره به شخصیت ولای حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) امروز به ما درس ولایت مداری داده است و باید تا پای جان از ولایت و رهبر خوایش حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه شهدایی همچون شهید برونسی‌ها با حضرت زهرا (س) معامله نمودند و در دفاع از مملکت خویش تا پای جان ایستادگی نمودند، افزود: ما نیز وظیفه داریم تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه به وضعیت اقتصادی کشورمان اشاره نمود و افزود: امروز درد و مشکلات مردم در این است که برخی مسئولان ما انقلابی عمل نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز چهل سال است که مردم انقلاب خود را جشن می‌گیرند خاطرنشان کرد: حضرت زهرا ولایت مدار بود و ما نیز اگر امروز به ندای رهبر توجه نموده ایم نتیجه گرفته ایم و دشمنان را به خاک مذلت نشانده ایم.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه در فضا‌های مجازی شاهد هستیم که برخی‌ها نا امیدی و یاس را در جامعه سم پاشی می‌کنند خطاب به آن‌ها گفت: مردم از ابتدا با مشکلات انقلاب کنار آمده اند و آن‌ها هرگز انقلاب و نظام خود را در هیچ صحنه‌ای تنها نخواهند گذاشت.

وی در ادامه خطاب به مسئولان کشور افزود: اگر امروز مسئولی دنبال شرافت است باید بداند که امروز بوسه بر دست و پای این مردم شرافت است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه کشور ما از همان ابتدا مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار داشت، گفت: برخی ها دم از سازش با آمریکای جنایتکار می‌زنند، ولی نمی‌خواهند قبول کنند که به گفته حضرت امام خمینی (ره) آمریک دشمن همیشگی ملت ایران است.

حجت الاسلام نوری درپایان از مردم شریف و ولایت مدار کشورمان خواست تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر به ندای رهبر خویش لبیک بگویند و حماسه‌ای دیگر بیافرینند.
ارسال نظرات