فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

22بهمن تجلی گاه میثاق امت با ولایت فقیه است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای منطقه آبرسان تبریز با بیان اینکه 22بهمن تجلی گاه میثاق امت با ولایت فقیه است، گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بعیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۵۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: 22 امسال به لطف الهی یک بار دیگر حماسه ای آفریده خواهد شد تا دشمن طعم تلخ شکست را تجربه کند و رسوای عالم شود.
وی در ادامه اظهارداشت: امام تداوم انقلاب را با حضور قشر مستضعف و پیروزی جنگ را با حضور پابرهنگان و مستضعفان می‌دانند، وقتی پای امنیت و جنگ در میان باشد این افراد از دورترین نقاط برای دفاع می‌روند و در زمان جنگ تحمیلی نیز طیف مستضعف بود که دفاع مقدس را به پیروزی رساند.
 
سردار خرم تاکید کرد: امروز که جنگ نیست و آرامش و امنیت وجود دارد این بی شک به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی است و اگر در قبال این امنیت خیانت کنیم ، آه مردم مسئولان را رسوا خواهد کرد .
 
وی اضافه کرد: در این شرایط حساس جامعه، دشمن تلاش دارد  مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 امسال شود ولی این مردم روز جمعه در مراسم تشیع دو شهید بزرگوار نشان دادند که تا آخر پشتیبان ولایت فقیه هستند و سنگرها را خالی نخواهند کرد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار