سید ساجد یعقوبی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهیدان با نثار خون خود، نظام اسلامی را در برابر آفت‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
شهدا با نثار خون خود  نظام اسلامی را در برابر آفت‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه کردند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر یادواره شهدای سه ماهه چهارم شهرستان پارس آباد با محوریت سرداران شهیدحسینقلی علایی و سیف الدین برومند در مسجد جامع شهرستان پارس آباد برگزارشد.
 
یاسرشاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر و عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهارکرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در جامعه مهم‌ترین دستاوردی است که دائما به دنبال آن هستیم و تلاش بر این است که راه شهدا ادامه یابد و یاد و خاطره شهدا در جامعه کمرنگ نشود.

وی اظهار کرد: در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته و روز به روز بر این عزت و اقتدار افزوده می‌شود که این یک امر مهم و اساسی در جامعه است که هدف ما حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: پرداخت به گفتمان دینی و انقلابی در یادواره‌های شهدا باید به عنوان یک محور اساسی مبنای کار قرار گیرد و در این زمینه بهره گیری از تفکرات امام راحل باید در محور برنامه‌ها قرار گیرد و سایر تفکرات نیز بر همین محور نهادینه شود تا بتوانیم به این شکل ایمان را در بین مردم تقویت کنیم.

وی در این یادوراه با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهداء گفت: مردم ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس دویست و ۲۵ هزار شهید و ۶۰۰ هزار جانباز را تقدیم پیروزی نظام انقلاب اسلامی کرده است و امنیت و آسایش امروز را مدیون شهداء، ایثارگران، جانبازان و صبر و استقامت خانواده‌های آنان هستیم.

وی با تاکید بر تداوم راه نورانی شهدای والامقام گفت: شهیدان با نثار خون خود، نظام اسلامی را در برابر آفت‌ها و توطئه‌های دشمنان بیمه کردند.

وی اظهار داشت: نظام و انقلابی که در ایران به وجود آمده در یک شب به پیروزی نرسیده است قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم ودر دوران دفاع مقدس نیز شهدا و رزمندگان اسلام با جانفشانی از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشورپاسداری کردند.

درطی این مراسم به علت تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، یاسر شاهی به بیان برخی از حوادث اوایل انقلاب، دستاورد‌های انقلاب و راهکار‌های حفظ این دستاورد‌ها توسط نسل جوان و همچنین برخی از شاخصه‌های رفتار حضرت زهرا (س) ازجمله ولایت‌پذیری این بانوی بزرگ اسلام، مطالبی مطرح کرد.
ارسال نظرات