خبرهای داغ:

در چهل سالگی انقلاب مترسک های شیطانی در شاهرود آتش گرفت

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مترسک های شیطانی و استکباری نوجوانان و جوانان انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهرود به آتش کشیده شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شاهرود که زیر بارش باران زمستانی اما با گرمای ملتی که چهل ساله شده اند بیش از ۲۰ مترسک و ابلیسک شیطان بزرگ و ایادی آن توسط هنرمندان نوجوان و جوان ساخته شده بود که در پایان راهپیمایی با حضور مردم و مسئولین به آتش کشیده شد.
عباس اعتماد مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه در این راهپیمایی بیش از ۲۰ مترسک؛ نقاشی و اثر هنری و حجمی حضور داشت گفت: در سرمای شدید و باران کودکان و نوجوانان و جوانان حضور فعال داشتند و ۵ اثر جزو برترین آثار انتخاب شدند و به همه ساخته هایی که در راهپیمایی شرکت داده شده بود هدیه نقدی اهدا گردید.
وی افزود: این هشتمین راهپیمایی ۲۲ بهمنی بود که به همت بسبج هنرمندان شاهرود و با همکاری ؛شهردار وشورای اسلامی شهر ؛فرهنگی سپاه ناحیه سپاه شاهرود و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شاهرود مسابقه ساخت مترسک های استکباری برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها