امام جمعه تربت حیدریه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اقتدار ملت ایران است

امام جمعه تربت حیدریه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیف الهی و تجلی اقتدار ملت ایران دانست و افزود: این همایش میلیونی ملت ایران به دشمنان اعلام می‌دارد که با همه نواقص و مشکلات موجود پای انقلاب و نظام تا آخر ایستاده ایم.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گردهمایی روحانیون وطلاب بسیجی تربت حیدریه اظهار کرد: انقلاب اسلامی از معجزات و نعمت‌های بزرگ الهی به ملت ایران است و لذا شرکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن علاوه بر تکلیف الهی، یک نوع عبادت و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال تلقی می‌شود.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را تکلیف الهی و تجلی اقتدار ملت ایران دانست و افزود: این همایش میلیونی ملت ایران به دشمنان اعلام می‌دارد که با همه نواقص و مشکلات موجود پای انقلاب و نظام تا آخر ایستاده ایم.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: امت اسلامی با اتصال به حبل الله یعنی تبعیت از رهبری و، ولی فقیه جامعه با حضور در صحنه که یقینا قدرت و امداد الهی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند توطئه قدرت‌های پوشالی استکبار را علیه انقلاب خنثی می‌کنند.

عصمتی گفت: در شرایطی که دشمن در تلاش است انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند، ملت ایران می‌رود تا با ورود به دهه پنجم انقلاب مسیر این ودیعه الهی را تا قله سعادت ادامه دهند.

امام جمعه تربت حیدریه درپایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسوولان خود اعلام می‌کند که قدرت مردم پشتوانه حاکمیت است و کارگزاران نظام مرعوب ترفند‌ها و مفعول فعل دشمن نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها