سردار یوسفعلی زاده:

مسیر عزت ما از تأسی به شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه می‌گذرد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: مسیر عزت ما از تأسی به شهیدان و اطاعت از ولایت فقیه می‌گذرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده در مراسم بزرگداشت فجر فاطمی که شب گذشته به همت حوزه ۷ مقداد مشهد با حضور پرشور بسیجیان و امت حزب الله در مسجد امام علی (ع) مشهد برگزار شد؛  در سخنانی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران در میان موجی از مخالفت، دشمنی، کارشکنی و شرارت دشمنان به پیروزی رسید.

وی افزود: آمریکائی‌ها در ایران منافع بی شماری داشتند و شاه را ژاندارم منطقه معرفی کرده بودند و او تمام اوامر آن‌ها را در منطقه اجرا می‌کرد.

سردار یوسفعلی زاده ادامه داد: آن چراغی که در سال ۱۳۵۷ روشن شد الان تبدیل به یک چلچراغ فروزان شده است که بر کسی پنهان نیست و این اقتدار ویژه‌ای که در همه زمینه‌ها خصوصا در زمینه امنیتی و دفاعی بدست آورده ایم از خودمان است و به برکت تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم بدست آمده است.

وی گفت: نسخه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی نسخه داخلی دارد و باید به دست خودمان و انتخاب خودمان رفع شود و ما باید با انتخاب درست کسانی که تمایل به شرق و غرب نداشته باشند و با اعتماد به نیروی داخل، عملکرد مناسبی داشته باشند و مورد رضایت خداوند و ملت گام بردارند.
 
سردار یوسفعلی زاده ابراز داشت: ضعف‌هایی که در اقتصاد و معیشت داریم باید با سرانگشت ملت برطرف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها