سرگرد شهیری از حضور بی نظیر مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: این حضور درس تاریخی به استکباری است که می‌خواست ایران ۴۰ سالگی انقلابش را نبیند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۶۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ۱۵ خرداد قرچک ظهر امروز در جمع راهپیمایان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد به تأسی از شهدای سال ۱۳۴۲ بار دیگر قهرمانانه درخشیدند و در طراز اسلام ناب محمدی ایستاده و حماسه‌ای دیگر آفریدند.
این مقام مسئول ادامه داد: مردم ما با اقتدار در تمام میادین مهم کشور حضور داشته اند و امروز هم در این برهه حساس پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستادند.
وی این حضور را درسی تاریخی به استکباری که می‌خواست ایران ۴۰ سالگی انقلابش را نبیند خواند و افزود: این حضور پیام صلحی بود به همه دوستان و آزادی خواهان جهان و پیام خشم و نفرت برای همه مستکبران.
شهیری در پایان از حضور بی نظیر مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان قرچک در این راهپیمایی قدردانی کرد و افزود: لازم است تا امروز همه مسئولان با قطع امید به بیرون از کشور و با مدیریت جهادی درصدد رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند و بدانند که این مردم مانند کوه پشت نظام و انقلابشان ایستاده اند. /#

ارسال نظرات