خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

دشمن برای جلوگیری از اضمحلال خود به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دشمن در راستای جلوگیری از اضمحلال خود به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی و ایجاد فاصله بین نظام و مردم است.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

دشمن برای جلوگیری از اضمحلال خود به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ علی دشتکی در آیین تجلیل از عکاسان خبری که به همت سپاه ناحیه همدان برگزار شد، با گرامیداشت آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی با اشاره به فراز و نشیب‌ها و مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ادامه مسیر سعادت‌بخش که برای همه انسان‌ها الگوی مناسبی مشخص می‌کند، به انقلاب ظهور حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هرجا دشمن پنجه در پنجه انقلاب گذاشته با شکست مواجه شده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نیز 40 سال است پنجه در پنجه دشمنان انداخته و همواره در تمام عرصه‌ها دشمنان را شکست داده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان به توطئه‌ها و راهبردهای امروز دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمن به دلیل شکست‎‌های پی در پی که از نظام و انقلاب خورده همواره در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب است اما به طور قطع در آینده افول و اضمحلال مستکبران را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب نگاه جبهه کفر به ملت ایران به عنوان ملت درجه دو و خدمتگزار به آنها بود، افزود: به برکت رهبری‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و رشادت‌های جوانان، ملت ایران برتری، قدرت و عظمت و توانایی خود را در سطح جهان به اثبات رساند و به عنوان یک نظام اسلامی به الگوی سعادت‌بخش در دنیا مطرح شد.

دشتکی با اشاره به اینکه امروز توطئه‌ها و هیاهوی دشمنان به دلیل الگو بودن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جهان است، تصریح کرد: ترس دشمن از این است که افول روز به روز آنها، اضمحلال جبهه استکبار را رقم بزند که  به همین دلیل دست به توطئه‌ها و دشمنی‌ها می‌پردازد تا از این اضمحلال جلوگیری کند اما چاره‌ای جز اضمحلال جبهه کفر و برتری جبهه حق با الگو شدن انقلاب اسلامی در جهان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در راستای جلوگیری از اضمحلال خود به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی و ایجاد فاصله بین نظام و مردم است، گفت: در ماه‌های اخیر رسانه‌های دشمن با تمام قدرت و امکانات و با پشتیبانی جدی نظام صهیونیستی به دنبال این بودند تا راهپیمایی 22بهمن را به گونه‌ای در جهان نمایش دهد که نگاه ملت ایران به نظام و انقلاب تغییر کرده و دیگر خواهانی ندارد اما ملت همیشه در صحنه با خلق حماسه به یاد ماندنی نشان دادند که همواره پای نظام و آرمان انقلاب ایستاده‌اند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه حضور مردم در 40 سالگی انقلاب نسبت به ابتدای انقلاب به مراتب بیشتر بود، افزود: این حضور چشمگیر به سبب معجزه و توجه خداوند، تدابیر رهبری و پشتیبانی ملت ایران و جوانان از اصول و ارزش‌های انقلاب است.

وی در ادامه سخنان خود با تجلیل از تلاش‌های عکاسان خبری همدان در راستای انعکاس مراسم راهپیمایی 22بهمن، به اهمیت کار خبری اشاره و  بیان کرد: هر حماسه و حرکت مبارکی که خلق می‌شود به ثبت رساندن آن بسیار مهم‌تر است که عکاسان خبری به خوبی در تمامی عرصه‌ها ورود پیدا کرده و حماسه را به بهترین نحو ثبت می‌کنند.

دشتکی بر ضرروت مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید و اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی در حوزه فرهنگی، مستندسازی است ضمن اینکه مستندسازی در زمان خلق و تولد موضوع و حماسه آسان‌تر و کم هزینه‌تر است.

وی با تاکید اینکه تلاش عکاسان خبری برای انعکاس راهپیمایی 22بهمن، جهاد و حرکت در مسیر انقلاب است، یادآورشد: عکاسان خبری به زیبایی تمام این واقعه و حماسه را پوشش دادند که بسیار حائز اهمیت است، چراکه جبهه کفر به دنبال محدود و محصور کردن معجزه 40 ساله انقلاب اسلامی بود اما رسانه‌ها و به ویژه عکاسان خبری با اقدامی مجاهدانه دشمن را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشتند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه عکاسان خبری با این اقدام موجب ارتقای جایگاه نظام، ملت و جهان اسلام با محوریت قرآن، عترت و ولایت شدند، خاطرنشان کرد: امیدواریم رسانه‌ها و عکاسان خبری در مسیر جهاد انقلاب اسلامی قدم‌ها را استوارتر بردارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار